Снимка: БГНЕС
fallback

От днес се въвеждат промени в организацията на движение на осем крайградски пътнически влака, които пътуват от Пловдив до Асеновград, както и от Пловдив до Димитровград и Свиленград. Причината са ремонтите от ДП "Национална компания железопътна инфраструктура" на железопътен възел Пловдив, свързани с проекта за модернизация на жп линията София-Бургас и Пловдив-Свиленград, поради което ще бъде намалена пропускателната способност за влаковете в гарата.

Корекции ще бъдат въведени в разписанията на следните влакове:

Крайградският пътнически влак № 19271 от Пловдив за Асеновград, който заминава от гара Пловдив в 06:00 ч., ще бъде обединен с крайградския пътнически влак № 10141 от Пловдив за Свиленград до гара Крумово. По тази причина влакът за Свиленград, който тръгва от гара Пловдив в 06:06 ч., ще заминава с 6 минути по-рано, т.е. в 06:00 ч.;

Крайградски пътнически влак № 19207 от Пловдив за Асеновград, който тръгва от гара Пловдив в 07:30 ч., ще бъде обединен с крайградския пътнически влак № 10241 от Пловдив за Димитровград до гара Крумово. По тази причина влакът за Димитровград, който заминава от гара Пловдив в 07:14 ч., ще тръгва с 16 минути по-късно, т.е. в 07:30 ч.;

Крайградският пътнически влак № 19211 от Пловдив за Асеновград, който заминава от гара Пловдив в 09:30 ч., ще бъде обединен с крайградския пътнически влак № 10143 от Пловдив за Свиленград до гара Крумово. По тази причина влакът за Свиленград, който тръгва от гара Пловдив в 09:24 ч., ще заминава с 21 минути по-късно, т.е. в 09:45 ч.;

Крайградски пътнически влак № 19217 от Пловдив за Асеновград, който тръгва от гара Пловдив в 13:30 ч., ще бъде обединен с крайградския пътнически влак № 10243 от Пловдив за Димитровград до гара Крумово. По тази причина влакът за Димитровград, който заминава от гара Пловдив в 13:24 ч., ще тръгва с 9 минути по-рано, т.е. в 13:15 ч.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

Анонимен

преди 2 години

Като дете и после малко по голям обичах да се возя на влак. Точноста на железницата беше прецизна. Закъснения почти нямаше или ако имаше те бяха от 2 до 5 минути. Вагоните бяха уютни чисти и отоплени. Локомотивите не даваха дефекти а композициите бяха от над 10 вагона. Такива композиции няма да видите в днешното Мутренско време. Днес се движат по 2 до 4 вагона полупразни. По онова време автомобили почти нямаше и народа ползваше железницата. На всеки час тръгваше влак за някъде.

2

Анонимен

преди 2 години

Ха! Че има ли още някой който да се вози на влак?

1

бай шиле

преди 2 години

що нема протести , крясъци оставкаааа ?!

fallback