Снимка: БГНЕС

Ремонт на пътната конструкция, а не само на асфалта прави реконструкцията на 16,5 км от АМ "Тракия" между Чирпан и Стара Загора по-скъпи. Това обясни регионалният министър Петя Аврамова пред Нова тв.

При ремонта на предните 12 километра не е имало нужда от промени в пътната основа, разясни тя.

"Цената на километър зависи от много фактори – терен, проучвания, обем на дейностите. И е некоректно да се сравняват цени на магистрали", заяви Аврамова.

90 милиона лева бе прогнозната цена за ремонт на 52-километровия участък с вълните, но само в една посока. Сега цената, след като са ясни всички проблеми е 70 милиона, но в двете посоки за 16,5 километра, обясни Аврамова.

"Кампанията е започнала и е видно, че атакуват добрите политики на правителството, а изграждането на инфраструктура е успешна политика на премиера Борисов, заяви тя. Според нея опозицията опитвала да направи некоректни политически внушения.

"Наскоро камарата на строителите сравни цените в България и ЕС. Тук с 3,1 милиона евро на километър са най-ниските цени. В Румъния е 6,43 милиона евро, 10,28 милиона евро е в Гърция, в Германия 8,65 милиона", каза още Аврамова.

480 потенциални срутища има по републиканските пътища. Взето е решение установяването на рискови участъци да бъде подпомогнато, обясни още Аврамова. 2178 свлачища са регистрирани до момента.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase