fallback

Общ преглед

Изцяло обновеният електрически локомотив 44 205 вече обслужва бързи влакове по железопътната мрежа в страната, съобщават от БДЖ.

Той е първият готов, пилотен за проекта локомотив, след извършен капитален ремонт в Чехия, напълно възстановен от силно амортизирано състояние и трайно спиране от движение. Целта на пробната експлоатация, стартирала в началото на годината, е да бъдат констатирани евентуални проблеми, които да бъдат отстранени в кратки срокове от изпълнителя по договора.

БДЖ сключи два договора за извършване на капитален ремонт на общо 20 електрически локомотива от серия 44, които се реализират след проведени процедури в края на 2019 г. от ДЗЗД „Обединение „Рейл Сървисис”, Р Чехия и „Жос Врутки” А.С., Р Словакия. Капиталният ремонт включва цялостна подмяна на всички елементи в локомотивите с чисто нови части и оборудване.

Въпреки забавянето в първоначално обявените срокове, породено от въведените ограничителните мерки срещу разпространението на COVID-19, до края на текущия месец се очаква да бъде готов още един локомотив и поетапно всеки месец до края на 2021 г. ще излизат изцяло ремонтирани локомотиви.

Ремонтната програма на БДЖ, която включва ремонт и рециклиране на вагони, капитални ремонти на локомотиви, основен ремонт и поддръжка на мотрисни влакове, както и закупуването и доставката на нов подвижен състав, значително ще повишат качеството на обслужване за клиентите на БДЖ и ще подобрят изпълнението на Графика за движение на влаковете през 2021 г., отчитат от железницата.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

30

Инкогнито

преди 3 години

До този дето не разбира от самолети. Хей Смотльо ти изобщо служил ли си. Две години бях във Ввс, миг 21 от 58 година. Ти ли ще ми говориш за самолети бе *** такъв. Най големия завод за ремонт на вагони в Европа се намира в България в момента. Правят се колела и оси за цял свят. Синът ми работи в него. Ти си един комунистически ***

29

Георги

преди 3 години

Всичко е добре, но не съвсем. Когато вали, вътре в машинното отделение на локомотива тече. Не знам колко струва ремонта, но явно е " мижай , да те лъжем" работата. Локомотива пристигна в България на 28.12.2020г. Днес се появи снимка в жп групите, на която ясно се вижда как тече вътре в локомотива, от дъждовете които валят от няколко дена.

28

Бай Баяни

преди 3 години

Чехите и словаците са бели хора, запазиха заводите си. Казва тук един. Но не казва, че след демократичните промени в Чехословакия прехода направиха първите години демократични правителства, а у нас от първите седем- шест години управляваха червените кхмери и ошушкаха страната ни като марокански скакалци.

fallback