Снимка: АПИ
fallback

Ремонтът на първите 12 км от автомагистрала "Тракия" в платното за Бургас се очаква да приключи в края на месеца.

Общо 52 км поетапно ще бъдат обновени. Инж. Иван Досев, член на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" провери работата в участъка между 156-ти км след пътен възел "Белозем" и 168-ми км преди пътен възел "Оризово".
 
Строителните дейности в отсечката започнаха в началото на октомври. Ремонтът включва цялостна подмяна на асфалтовата настилка, подобряване на отводняването, полагане на нова хоризонтална маркировка, пътни знаци и ограничителни системи. В целия участък е положен първият асфалтов пласт - биндер, и се монтират ограничителните системи преди поставянето на следващия пласт асфалт.
 
Ремонтът се изпълнява от дружеството "Автомагистрали", с което Агенция „Пътна инфраструктура“ има договор по ЗОП за поддържане на автомагистрала "Тракия". На обекта се работи без почивен ден, за да може ремонтът да завърши колкото се може по-бързо.

Предвижда се след като завърши ремонтът в платното за Бургас работата да продължи в 12 км участък в платното за София, като трафикът ще преминава в ремонтираното трасе. В посока Бургас ще се работи в нова 2-километрова отсечка между км 198-ми и км 200.

При строителните работи в момента трафикът преминава двупосочно в платното за София, а скоростта на движение е до 70 км/ч. Заради ремонтните работи е затворена връзката на пътен възел "Плодовитово" от АМ "Тракия" в платното за Бургас към третокласния път III-666 Оризово - Плодовитово - Първомай.

Пътуващите за Първомай могат да слязат от магистрала "Тракия" при Чирпан и да се върнат обратно към Плодовитово и Първомай по второкласния път II-66.
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

15

гост

преди 3 години

Дори и да са готови в края на месеца, това са 12 км в едната посока за 1 месец. 52 км * 2 = 104км в двете посоки, което прави 8 месеца и 20 дни ремонти. Ако приемем, че в януари и декември ще е много студено за да се работи, то ремонта и съответно гениалните ограничения и задръствания, ще траят и догодина през лятото! Милионите настрана!

14

Анонимен

преди 3 години

Догодина отново ,така се правят пачки от 30 г така строят

13

Анонимен

преди 3 години

Ай ся проверете колко ги лупкат четериосите при максимум разрешен бруто тегло 40 тона и ще разберете що се гъне ама някой не ги закачат хич

fallback