Снимка: БГНЕС
fallback

Столичната "Топлофикация" удължава срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември 2020 г. в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова.

Oще по темата

Дружеството винаги е давало възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата. Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки  и общите фактури, но засягащи и други  процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на "Топлофикация София" ЕАД и след удължения срок за обжалване на изравнителните сметки, обясниха от дружеството. От там увериха, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор.

Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали: Информационен телефон 0700 11 111; info_r@toplo.bg; www.facebook.com/www.toplo.bg

От "Топлофикация" напомниха, че подадени жалби, възражения и сигнали, изпратени по дигиталните канали следва да бъдат подписани и сканирани/снимани от титуляр на партидата или упълномощено лице, за да получат вх. номер.

С оглед опазване на личните данни, дружеството няма право да предоставя информация по партидата или сметките на лица, които не са титуляр или правоимащо лице.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

4

1-н

преди 3 години

бърз фалит за тези нагли крадци

3

Анонимен

преди 3 години

При частна Топлофикация ще плащаме 3-5 пъти по-високи сметки. Вижте какво стана с цената на водата и на тока, след като ги поеха частници.

2

Анонимен

преди 3 години

Решението е : Бърза преватизация на крадливата топлофикация" И да е касова не масова.

fallback