Снимка: кадър Нова тв
fallback

Нов скандал с чуждестранни туристи, дошли на почивка тук. Собственик на ресторант в стария Несебър изгони жена от заведението, като преди това я наруга.

Причината за скандала - жената отказала да плати 1 лев за ползването на тоалетната. Всичко е заснето на видео, разпространено в социалните мрежи.

Кадрите са заснети в едно от реномираните заведения в Стария Несебър. Туристите не платили такса за тоалетната, разказва Юлвие, която се грижи за чистотата на санитарните възли.

„Дойдоха и им казах, че се мотаят в ресторанта. Не бяха седнали, нито поръчали. Уведомих, че ако седнат като клиенти и си поръчат, тогава тоалетната ще бъде безплатна. Едната туристка ме изблъска. Влязоха в тоалетната и ми се изсмяха”, разказа Юлвие Юмерова пред "Нова тв".

Сменили няколко пъти масите, на които сядали, но така и не поръчали нищо. „Затвориха менютата и тръгнаха. Аз ги спрях и им казах, че ми дължат 2 лева за тоалетна, защото не бяха клиенти на заведението. Пак бях изблъскана и ми отказаха да платят”, добави Юмерова.

Тогава се намесил наемателят на заведението. „Тази жена е бутана всяко лято, блъскана е като говедо. Човек какви нерви трябва да има? Ако това е нивото на туризма, моите уважения, мерси за такива туристи”, коментира наемателят на заведението Борислав Борисов. На въпрос дали отчита като грешка това, че е напсувал туриските Борислав отговаря така: „Не го отчитам, а тяхна грешка е, че се подиграват с нас и това е от години."

От Комисията за защита на потребителите обясниха, че нямат получен сигнал и не могат да вземат страна в конфликта.

Това е поредният инцидент с чужди туристи, който става публичен чрез социалните мрежи. В началото на сезона, арестуваха управител на хотел в „Слънчев бряг” заради агресия към израелски туристи.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

432

Анонимен

преди 4 години

Не трябва да се плаща за тоалетната но са алчни нашите ресторантьори та чак и дежурна са и сложили

431

Продължение

преди 4 години

Случвало ми се е в столични заведения да вляза и първо да питам къде е тоалетната, насочвали са ме без да ме питат клиент ли съм или не. На вратата -клиенти безплатно или такса 50ст.напр. Използвам я, сядам си, гледам менюто и решавам че няма да остана. Плащам такса и смятам да изляза. Често не ми искат пари, но ме молят да им кажа какво не ми е допаднало, че излизам без консумация. Никъде не ме спират да използвам wc или ме следят. Щом чистачката играе салонен управител, това не е ок заведение.

430

Продължение

преди 4 години

2) Нагрубяването и обиждането на туристи, май също е национална особеност у нас. Това трябва да се прекрати. Едно е да дадеш гръб на служителка, която е блъскана, друго е сам да започнеш да блъскаш и псуваш.Нищо не му пречи на шефа да застане и да каже - ако обичате не блъскайте моята служителка и напуснете заведението с категоричен тон. Не е нужно да се изявява като поредния *** и да слиза на тяхното ниво. Сториха ми се възпитани, но изнервени, но предвид действията им - не ги оправдавам.

fallback