fallback

Саморазправата на роден хотелиер с израелските клиенти е необяснима и недопустима и със сигурност ще даде своето отражение на летния сезон по морето, каза председателят на Сдружение "Активни потребители" Богомил Николов в "България сутрин".

"Предметът на спора няма значение, скандали от подобен род се пренасят върху целия бранш. Проблемът донякъде се дължи на изключително ниската култура по Черноморието", посочи той.

Oще по темата
Според Николов се случва често даден турист да бъде настанен в стая, различна от тази, която е резервирана. В подобни случаи, ако резервацията е директна, трябва да предявим претенции към самия хотелиер.

"Концепцията на родния туризъм се основава на евтин алкохол, хазарт и т.н. За мен най-големият дефицит е именно в разликата при отношението спрямо примерно това, което виждаме в Гърция и Турция - обноските са на първо място. У нас си имаме проблема на "намръщения сервитьор", заяви още Богомил Николов в ефира на Bulgaria ON AIR.

И докато туристите по морето намаляват тази година, проблеми има и в столицата.

В "Активни потребители" редовно се получават и сигнали за некоректни таксита. Най-честите примери са в района на летището, пилоните на НДК в София. Те използвали така наречените помпи и удвоявали, дори утроявали сметките.

"Коректните превозвачи и ДАИ не вземат мерки. Клиентите не са толкова силни да се справят. Най-малкото, че срещу тях често пъти стои бабаит с анцуг", заяви още събеседникът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

139

Загива

преди 4 години

Благодарение на мутренско отношение, алчност и евтини байганьовски номера.Хората бягат от това, а не от морето.

138

Анонимен

преди 4 години

...Преди 3 седмици пътувайки по работа спах в един хотел на Златни пясъци...Резервацията стана към 8 и към 9 вечерта се настанихме. Не можахме да заключим стаята, защото имаше чалъм, който не ни казаха. Оставих ключа на рецепция и им казах да оправят и телевизора, на който на всеки канал имаше звездички и нямаше гледане. Не го оправиха до наобяд, когато се изнесохме. Помолих да удължим до 2 наобяд престоя (2часа) - не може че е резервирана стаята. Но 3 стаи бяха свободни на сайта. Грозна работа

137

Анонимен

преди 4 години

...няма видео. Но има видео от секюрити камера как жените го нападат зад колоната...Ами рецепцията се вижда много добре на камерата, когато подава документите...защо не покажат и видеото как са плюли и били рецепционистите. Ако имат.И защо са го "нападнали" жените,след като по негови думи вече е бил дошъл представител на туроператора за пакета им и им е обяснил всичко на техен роден език. Явно обяснението ще ви дадем друга стая и си плащайте олинклузив всичко, не им е харесало много на турист

fallback