И през това лято по пътя към морето ще има тапи, заради извършвани ремонти по съоръжения и на двете магистрали към родните летни курорти – "Тракия" и "Хемус".
От днес стартира обновяването на платното за Варна на виадукта при 19-ти километър в близост до с. Потоп. За улеснение на трафика в петък и събота движението ще е по две ленти към морето и една към София, а в неделя и понеделник сутрин две от трите ленти ще са в посока столицата.
Двупосочно в платното за София се осъществява и движението между 33-ти и 40-ти километър на "Хемус" заради ремонт на два виадукта – "Коренишки дол" и при 37 км. В близост до Варна ремонтират още 10 км от аутобана в платното към София.
Три моста ремонтират и на магистрала "Тракия" – при 13-ти, 15-ти и 20-ти километър. Виадуктите не са обновявани над 30 години. Предвижда се обновяването им да приключи преди началото на активния летен сезон.
Ремонтират и моста над река Тополница на същата магистрала. Обновяване има и при моста над река Елешница, пише "Труд".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
16
Анонимен
преди 5 годиниНяма да има тапи - ще се прелита над участъците в ремонт!Абе, вие наред ли сте????Почти 4 години така прелитаме над мостовете и тунелите на Хемус, и всяка година ни обясняват, как сегааа ще ги ремонтират и как тапи няма, движението било нормално, но сме се оплаквали!Време е тия ***автоцензура*** да бъдат изметени! Не само полюциите, имащи се за политици, а и останалата чиновническа ***, натресена ни от горните!
15
Анонимен
преди 5 годиниТези участъци и съоръжения от магистралите, които сега ГЕРБ ще ремионтират без ремонт ще издържат поне още 30 години, а след ремонта на ГЕРБ ще издържат най-много още една година.
14
Анонимен
преди 5 годиниПитам всички български данъкоплтци: - знаете ли колко вида асфалт има и на какви цени, знаете ли каква е минималната дебелина на асфалта за магистрали, знаете ли какво е нужно да има под асфалта за да не се руши и т.н., и т.н., и накрая, знаете ли, че асфалтирането и строежът на магистрали когато се дадат в ръцете на строители на магистрали-измамници, се дава карт-бланш на тези организации да откраднат стотици милиони без да може да се докаже кражба ? Разсъждавайте вече !