Снимка: архив, БулФото
fallback

Качеството на пътищата у нас се оценява ниско. Хората възприемат подчертано негативно и цялостната законодателна рамка и имат много повече изисквания към формите на контрол по пътищата.

Сред онези, които шофират, мненията са още по-ярко изразени.

Oще по темата

Това са изводите от ново независимо проучване на "Галъп интернешънъл", проведено сред 932 души между 12 и 14 септември по темата за пътната безопасност.

Според социолозите българите очевидно търсят нов модел.

Сега действащият на практически споделена отговорност между институциите очевидно се възприема като основен проблем в обществото ни, когато става дума за пътна безопасност – 82% го оценяват негативно, а само 10% позитивно. 8% не могат да преценят.

Затова и мнозинство от 74% оценява ниско сега действащото законодателство по темата. 21% го оценяват положително, а останалите не могат да формират мнение.

Ясно личи генералното обществено раздразнение по тези въпроси. Това обяснява и недоволството от формите на контрол у нас. 73% ги оценяват като незадоволителни, а само 24% дават положителна оценка. Останалите не могат да преценят.

На този фон високо изглежда недоволството и към качеството на пътищата в България – цели 87% срещу 9% дали положителен отговор. 4% не могат да преценят.

Наскоро в друго изследване на "Галъп интернешънъл" се оказва, че българите поставят оценка "среден 3.15" на пътищата у нас.

-----------------------------------------------
Независимото проучване на "Галъп интернешънъл" е проведено сред 932 души между 12 и 14 септември. Абсолютното максимално отклонение е ± 3% при 50% дялове. 1% от извадката е равен на около 55 хиляди души.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

57

Драмата не е в

преди 5 години

споделената отговорност между институциите и техните ръководители, а в липсата на последици и последователност при прилагането им. Лицето Х, шеф на еди-коя си институция трябва да знае, че като неговите хора и той респективно, не си свършат работата ще има определени "бонуси" и те не са да продължи карирерата си като посланник тук или почетен консул там, а гарантирана и неизбежна "моряшка фланелка с обратно райе" по мярка за следващите няколко години. Тогава идват дисциплината, контролът и т.н.

56

SD

преди 5 години

Кога?

55

Анонимен

преди 5 години

Какъв е тоя "нов модел", който очаквате? Нали си харесвате "модела Борисов", избирате си го, величаете си го...Да не би да го разлюбихте? Или почнаха да ви плащат, за да го дискредитирате? Мого ли плащат или са дребни стотинки?

fallback