Архив: Булфото

В рамките на следващите три години предстои изпълнението на интегриран план за подобряване онлайн позиционирането на Варна като целогодишна туристическа и бизнес дестинация, съобщи днес Мирела Донкова, един от координаторите на проекта "Интерактивни градове: Ефективно управление на градовете чрез дигитални инструменти, социални медии и съдържание, генерирано от потребителите".

В рамките на проекта се запознахме с много добри практики, които са приложими и у нас, посочи Донкова. По думите й една от основните цели в европейските градове е да бъдат приобщени гражданите, които да определят приоритетите на управлението и да предлагат различни инициативи, които биха допринесли и за развитието на туризма.

Много от проектите се реализират чрез дигиталните пътища и социалните мрежи, като има възможност да бъдат разработвани и мобилни приложения за телефони, допълни Донкова, цитирана БТА.

Варна вече има свой сайт, който става все по-популярен сред потребителите, допълни Иван Димитров, маркетинг- и туристически експерт. Според него би било добре, ако бъде създадена платформа за цяла България, в която да има място за всяка община.

Димитров допълни, че за Варна проблем остава транспортната осигуреност, тъй като през зимата броят на полетите е минимален.

Освен това липсват т.нар. зелени зони в курортните комплекси, в които хотели и ресторанти работят целогодишно. За да се случи това, бизнесът трябва да развива своя дигитален маркетинг, да се бори и да привлича гости, обобщи Димитров.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase