Снимка: Кадър Bulgaria ON AIR
fallback

Трябва ли номерата на служебните автомобили да се свалят заради лични грешки на шофьорите, които ги управляват?

Този въпрос постави бизнесменът Веселин Илчев. Той е потърпевш от няколко такива случаи и организира протест срещу тази практика на 22 април.

"Представете си, че шофьорът тръгва на път, спира на бензиностанцията и понеже самосъзнанието на някои шофьори е ниско, пие две патрончета водка. И го спират полицаи. Кой понася санкциите тогава?", попита Илчев в студиото на Bulgaria ON AIR. И отговори, че потърпевши са само фирмите, защото служебните автомобили остават без номера от 6 месеца до една година, плащат данъци, а колите не вървят.

Илчев разказа, че негов шофьор е получил акт докато кара личния си автомобил, а когато бил проверен по време на работа и се оказало, че не си го е платил, били свалени номерата на служебния автомобил.

"И камионът сега стои на трупчета", каза Илчев и обясни, че седем негови шофьори са хванати с нарушения и седем негови автомобила са със свалени номера. Загубите му са за 45 000 лева без да има никаква вина.

Според Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи обаче бизнесменът трябва да има отговорност за шофьорите, които наема.

"Това е транспортна компания. Тя трябва да извършва контрол както върху превозното средство, така

и върху хората, които наема", каза той. Тодоров даде за пример шофьорите в градския транспорт, които са проверявани с дрегер всяка сутрин.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

54

гост

преди 5 години

Те ревът за номерата а когато те карат да не спазваш часовете за каране,когато си със износени гуми когато си претоварил защо да се пишът глобите на шофьора това неса по вината на шофьора а по вина на собствениците на фирми.

53

Гост

преди 6 години

Шефа реве няма работа-шофьорите един месец неплатен отпуск-шефа си купува нов джип за 140 000 лв шефа пак реве няма пари за гуми акумулатори с една винетка залепена на фолио се карат 3-4 камиона за износени гуми акта на шофьора и кой е виновен???

52

Анонимен

преди 6 години

Да си подбира персонала. Да им плаща като в Европа. И да видим да ли ще има издънки. И проверки всяка сутрин, дрегер, книжка и талон.

fallback