Кадър: Bulgaria ON AIR
fallback

Проблемите на пътя за Трън остават, след като участъкът се срути напълно заради свлачище.

На разстояние от 10 км преди влизане в Трън полицаи насочват шофьорите по обходните маршрути.

Областният управител на Перник Ирена Соколова коментира пред Bulgaria ON AIR, че в момента се прави дрениране на терена.

Днес ще започне насипването на едър камък и скална маса.

"Тази сутрин вече няма изтичане на вода под пътното платно. Надяваме се да можем да укрепим цялата земна маса, която се е свлякла", каза тя.

При добри метеорологични условия още утре пък ще започне да се слага асфалт на пропуканите места, допълни още Соколова.

Кметът на Трън Цветислава Цветкова обясни, че вчера е била сформирана група съвместно с ВиК, цялото трасе е обиколено и е установено, че няма теч на водопровода, преминаващ през района на свлачището.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Трънчанин

преди 6 години

До АнонименТова казах да за града много се направи с европейски пари но трънско не е само града а и всички прилежащи селища които се съсипват от горската мафия с одобрението на администрацията и измислената фирма Трънска гора!

12

Анонимен

преди 6 години

До ТрънчанинЕ, не е така - за града се направи много от предишния кмет Николов. И улиците се поправиха и маркираха, и кюмезарниците се махнаха, и коритото на реката се поддържаше, градчето заприлича на швейцарско място. И селското стопанство се подобри коренно, няма пустеещи поля. Но си трябва поддържане!!! Особено на опасните места. А че се сече безмилостно - сече се. Нали безплатно залесявахме, та други сега безплатно да се обогатяват. Това е либералната пазарна икономика - грабеж, законен!

11

Анонимен

преди 6 години

Това не е ли местността Секирица - дълго дефиле с път над дълбока пропаст към р. Ерма. Страшното е, че пътят е подкопан под асфалта с огромна дупка. Тя не трябва да се запълва с камъни и чакъл, а да се укрепи с висока бетонна стена с отвори за изтичане на водата. А за да не рови водата под асфалта - над пътя да се изградят отточни канавки, ползващи наклона. Другото е опасно кърпене. Но генералното решение е почнатият от лошия социализъм и след 1990- за.бан, нов път извън дефилето, НЕ МАГИСТРАЛА!

fallback