Въпреки че по данни на Евростата проникването на интернет у нас е доста високо (около 80% във възрастовия диапазон 18-55 г.), онлайн пазаруването е на ниско ниво.
Това каза Стефана Здравкова, директор на eMAG, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
"Само около 26% пазаруват по интернет, а само 0,7% са използвали мобилни приложения, за да го направят", отчете гостът в студиото.
"Това означава, че потенциалът пред онлайн търговията е огромен", категорична бе тя.
Какви са спецификите във вкусовете на българския потребител?
Какъв е ефекта на кампании като т.нар. "Черен петък" (Black Friday)?
Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
3
(-_-)
преди 6 годиниХората пари нямат - това е проблема. Иначе потенциал има и в Уганда :)
2
Жоро
преди 6 годинитея па емаг са с най-яловите оферти...един намален продукт, а останалите на по-високи цени отколкото в други магазини...наскоро фурната, която си купих преди близо две години, при тях достигна цената, на която си я взех тогава :-)
1
Анонимен
преди 6 годиниОнлайн търговията се прави с бързи банкови транзакции. В страна дето 90% от разплащанията са кешови, за какъв потенциал става на въпрос. Потенциалът ни е толковаколкото и на Танзания.