Снимка: Free images
fallback

Въпреки че по данни на Евростата проникването на интернет у нас е доста високо (около 80% във възрастовия диапазон 18-55 г.), онлайн пазаруването е на ниско ниво.

Това каза Стефана Здравкова, директор на eMAG, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria. 

"Само около 26% пазаруват по интернет, а само 0,7% са използвали мобилни приложения, за да го направят", отчете гостът в студиото.

"Това означава, че потенциалът пред онлайн търговията е огромен", категорична бе тя.

Какви са спецификите във вкусовете на българския потребител?

Какъв е ефекта на кампании като т.нар. "Черен петък" (Black Friday)? 

Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

(-_-)

преди 6 години

Хората пари нямат - това е проблема. Иначе потенциал има и в Уганда :)

2

Жоро

преди 6 години

тея па емаг са с най-яловите оферти...един намален продукт, а останалите на по-високи цени отколкото в други магазини...наскоро фурната, която си купих преди близо две години, при тях достигна цената, на която си я взех тогава :-)

1

Анонимен

преди 6 години

Онлайн търговията се прави с бързи банкови транзакции. В страна дето 90% от разплащанията са кешови, за какъв потенциал става на въпрос. Потенциалът ни е толковаколкото и на Танзания.

fallback