Снимка: Pixabay
fallback

Клиентът търси уважение и честност, защото вече толкова много е лъган, че очакванията му са по-скоро негативни в началото. След това от много малко нещо остава приятно изненадан. Това каза Весела Меламед от Extempore Services в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Маламед гостува в студиото заедно с Марияна Манчева, Extempore Services, по повод първата международна среща на тема качество при обслужване на клиенти. "Клиентът се впечатлява от спазването на дадената дума. Навсякъде се случват грешки - това са нормални неща, но когато получи уважението без да му се говори на "ти" и се спази това, което е казано, клиентът може да се върне. Мисля, че това търси клиентът".

Бизнес има нужда да се фокусира в малко по-дългосрочен план върху своите клиенти, допълни Маламед. "Конкуренцията вече е достатъчно голяма и е нужно да бъдат изведени на преден план онези малки неща, които запазват клиентите при нас".

"Първата международна среща на конференция "Качество при обслужване на клиенти" ще се проведе на 11 октомври в комплекс "Царско село" в София. Надяваме се тази първа конференция да се превърне в традиционна", каза от своя страна Марияна Манчева.

"Идеята е да съберем различни видове компании от различни индустрии, да съберем най-добри практики и да покажем кои са онези неща, които влияят, за да направим клиента лоялен и да създадем приятелство - да се преборим за нещо в по-дългосрочен план", допълни Меламед.

Поканени са компании и колеги от Испания, Холандия, а от България ще участват банки, представители на автомобилни марки. Опитали сме се да обхванем всички видове индустрии, обясниха гостите. Сред основните теми са хотелиерството, програмите "Таен клиент", феноменът "Обратна връзка" и влиянието върху бранда.

Какъв е процентът на компаниите в България, които инвестират в своя персонал? 

Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Бандит

преди 6 години

Културата на обслужване изисква взаимно уважение.Такива табели висяха преди по магазините.И не само. :)

5

калитко

преди 6 години

ня яма уважение има унижение

4

Анонимен

преди 6 години

радва ме се по принцип.смеем се без причина.голям кеф , дге бок луците да .....ва

fallback