Железницата е част от една обща интегрирана система и тя трябва да бъде припозната като част от инфраструктурата. Това коментира Симеон Ананиев от Асоциация на българските железопътни превозвачи в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му със сменянето на модела на финансиране, който касае европейските програми, транспортната система в България се ориентира към европейските фондове.
"Все повече и повече усвояваме тези фондове ,като основните направления, върху които работим, са свързването с европейските коридори, най-вече "Север-Юг", и връзката София-Пловдив-Свиленград-турска граница", каза той.
Ананиев обясни, че непрекъснато се изграждат отделни подобекти, но сега основни направления остават връзката София-Пловдив с отделните подучастъци, а също е важна и връзката София-Драгоман-Калотина.
"Хубав момент в европейските проекти е изграждането на железопътните възли в София, Пловдив и други големи градове", посочи експертът.
Той допълни, че поддържането на железопътната инфраструктура е един постоянен и дългосрочен процес и не може да се говори за инцидентни проекти и отпускане на средства.
Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
3
Ха,ха,хаааааааа...
преди 6 годиниНА НАС --НЕ НИ ТРЕБВАТ ЖЕЛЕЗНИЦИ И РЕЛСИ...МОЖЕМЕ И С КОНСКИ КАРУЦИ!ПРЕЗИДЕНТА КАЗА ДА КУПИМЕ 5-САМОЛЕТА "ГРИПЕН"-----ТЕ ЩЕЛИ ДА НИ РЕШАТ ПРОБЛЕМИТЕ ,БЕ...ХА,ХА,ХААААААААААААА...МЪДРО ...НАЛИ!!!!!?????
2
Наблюдател
преди 6 годиниБраво!!!!! Когато разрушиха цялата ЖП инфраструктура, която има стратегическо значение, сега ще взимат пари за изграждането й .... ОТНОВО .... мръсни предатели и крадци ...
1
М, да ...
преди 6 годиниДоста е късничко, и все пак : А, дано! .