Снимка: Facebook
fallback

Ако се установи, че действително е начислена такса "желание на клиента" това само по себе си е нарушение, защото и самият търговец признава, че клиентът не е уведомен, че такова нещо ще му бъде начислено допълнително.

Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по повод поискана такса "желание на клиента" в заведение в Кранево, община Балчик.

Oще по темата

"В момента извършваме проверка на конкретния случай. Изискали сме от търговеца да ни представи извадка от фискалната памет, да се убедим, че действително е начислена тази такса", посочи той и допълни, че за това нарушение по Закона за туризма санкцията е от 500 до 3000 лева.

"Житейската логика навежда на това, че за нормално желание даден продукт да бъде обработен по малко по-специален начин не се налага да се правят допълнителни разходи", коментира Димитър Маргаритов пред БНТ.

Според него в рамките на нормалния комплимент на заведението би могло това да бъде направено без никакъв проблем.

"Извършихме проверка в този обект на принципа "таен клиент". Нашите колеги са поискали да бъдат обработен по по-специален начин някои от поръчаните от тях ястия, но такава такса не им е била начислена", каза още председателят на КЗП.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

гост

преди 6 години

Дори е малка 3000 лева глобата. Трябва да се научат да уважават клиентите си. Когато клиента е доволен им оставя бакшиш. Ново богаташите са много алчни за пари, но със големи глоби и затваряне на заведенията им ще се превъзпитат.

13

Плавник

преди 6 години

На снимката в другата статия се вижда, че е фискален бон. Очакваме да разберем до какво е довела проверката на КЗП.

12

гост

преди 6 години

Сами се притискат частниците понеже са мошеници. Затова много хора почиват в чужбина.

fallback