fallback

"Подкрепям промяната в Закона за движение по пътищата, с която се премахва знакът, предупреждаващ за мобилна камера на пътя, защото е време хората да свикнат, че правилата трябва да се спазват". Това заяви в студиото на "България сутрин" Йонко Иванов, председател на Асоциацията на преподавателите по авто-мото подготовка.

Oще по темата

"България е с опасни пътища и е необходимо да има нова държавна политика. Организацията на движението, изграждането на мантинели, пътната маркиривка са малки, но съществени неща, които обаче останаха на заден план. От години едни и същи хора пишат закони, които не се спазват и продължаваме да гледаме следствията като не търсим причината за ожесточената война по пътищата", коментира още той.

Пред Bulgaria ON AIR Владимир Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи подкрепи тезата, че премахването на предупредителните знаци за камери са добро решение като опроверга твърденията, че подобни действия са незаконни и ще доведат до безразборно заснемане на гражданите.

"Всичко, което се заснема на обществено място е законно и не нарушава по никакъв начин правата на гражданите", допълни още той.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

54

САШО+

преди 6 години

Решението е едно за да няма тежки катастрофи.Повече кръстовища със светофари.Камери на светофарите.Участък със чести произшествия, да се поставят камери.Узаконяване на видеорегистраторите в колите на автомобилистите.Сайт на КАТ на който да се пращат клипчетата анонимно, да се глобяват криволичещите коли, моторите каращи на една гума, дрфтаджийте с ръждивите бмв-та .Това е ред на пътя.А не на Бойко Борисов тъпите промени за знаци, табели и книжки, които целят пълнене на бюджета с глоби.

53

недоразбиращ

преди 6 години

До АнонименВ града няма ленти за изпреварване, за бавна или бърза скорост. Това не е път или магистрала, а улица...

52

Крайно време е

преди 6 години

Господата,отговорни за безопасността на движението да преразгледат и проблема с неговата организация- маркировка и пътната инфраструктура.Проблемите не опират само до превишената скорост,слабата квалификация или употребата на алкохол.Но не може с такава организация отпреди 50 години,предвидена за "Москвичи" или "Жигули",да налагаш ограничения за "Мерцедеси" или "Ауди"?!И не всички водачи сме роми или ***,които не знаят къде е вратата на колата и не могат да разчетат значението на знака?!?!?!

fallback