Снимка: МРРБ
fallback

До края на месец юни тунелите "Витиня" и "Елешница" на магистрала "Хемус", които в момента са в ремонт, трябва да бъдат отворени за движение, разпореди министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков, който направи инспекция на място.

Регионалният министър разпореди денонощен режим на работа за дейностите, които позволяват това.

Според министър Нанков, за да не се образуват задръствания в разгара на летния туристически сезон, е добре планираният ремонт на лявата тръба на тунел "Витиня" да започне след него.

Министърът отбеляза, че с близо 2 месеца е бил забавен ремонтът на моста на магистралата след Витиня. Амбицията на МРРБ и АПИ е ремонтът на моста да приключи до края на месец юли, за да не се пречи на пътуващите към морето през месец август, когато традиционно трафика е най-натоварен.

Ремонтът на тръбата на тунел „Витиня“ по посока Варна започна на 27 юни миналата година. Той включва възстановяване и усилване на тунелната облицовка, хидроизолация, обновяване на пътната настилка, на електрическата и вентилационната инсталация, ново LED осветление, системи за видеонаблюдение и пожароизвестяване и т. н.

Ремонтните дейности продължават по-дълго от първоначално предвиденото поради по-големия обем работа, която бе установена, че е необходимо да се извърши в хода на ремонта, отчитат от регионалното министерство.

Към момента на тунела са извършени около 65% от предвидените дейности. Съоръжението е с нова хидроизолация, дренажни и колекторни системи, водопроводи и други.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

7

Анонимен

преди 6 години

Популизъм ... щели да чакат да мине лятото за да не ставали задръствания .. обаче Ечемишка ще е отворен 1 тунел така че само тапата ще е другаде

6

Сп??нс

преди 6 години

За жалост в БГ още копаем дъното , факт е че няма нито един конкурс за строеж и ремонтни работи спечелен от голяма фирма с опит . Само като видиш кой подава документи по търговете и си даваш сметка , че западни фирми даже не си правят труда да платят 500 лв на някой да им преведе тръжната документация.

5

Анонимен

преди 6 години

тия 60-70 км магистрала не съм виждал от 20 г някога да работят всичките тунели/тръби едновременно. Пълно безхаберие, мързел и терор за шофьорите.

fallback