fallback

На специална мултисетивна вечеря New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и част от знаковите вина в своето портфолио. Изба New Bloom Winery e изградена в град Съединение. Винарната разполага с 6000 дка собствени лозя в Тракийската низина – втората най-добра винена дестинация в света според престижното издание “Wine Enthusiast”.

Новото име и ребрандинга на корпоративната идентичност идва в отговор на пазарните тенденции и плановете за експортна експанзия, бе обявено по време на събитието. „Промяната се случва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит в последните години с налагането на нови и нетрадиционни вина. Това са Verano Azur, Pixels и F2F, които вече имат многобройни почитатели и верни фенове. Вярвам, че успехът ще бъде същият и за новата серия вина New Bloom Winery“, коментира Александър Урманов, изпълнителен директор на компанията Power Brands, основен дистрибутор на избата.

Плановете на избата са удвояване на собствените лозя за следващите 4 години, които да станат общо 12 000 дка, облагородяване на района, създаване на заетост и увеличаване на броя наети хора. Направените инвестиции в New Bloom Winery възлизат на 10 милиона лева. Екипът енолози разполага с иновативната технология за микровинификация, която позволява да се бутилират и бутикови серии висококачествени вина от редки за България сортове като дорнфелдер, регент и глера. Сред идеолозите на новите продукти е едно наложено име във винените среди и жури на световни конкурси - енологът Владимир Влъчков. Зад успеха на избата стоят близо 250 души, отговорни за създаването на вината.

New Bloom Winery вече изнася в над 20 държави в целия свят. Екипът на избата се гордее специално с пробива на претенциозния и конкурентен пазар в САЩ, в Япония, където качеството на продукта е водещо и Китай, който е необятен пазар, способен да усвои големи обеми продукция. Вината на New Bloom Winery са добре приети и в Европа. Германия, Франция и Белгия са част от пазарите, на които се реализират продуктите на избата.

На специалната мултисетивна вечеря New Bloom Winery представи и едноименната си серия вина New Bloom. Засега тя включва едно бяло и едно розе. Бялото е купаж от двата най-популярни бели сорта – модерният Совиньон Блан и класическото Шардоне. Вицепрезидент на Асоциацията на сомелиерите в България Слави Райчев го описа като „добре конструирано вино с отлична хармония между вкус и аромат; вино, което е подходящо за консумация по всяко време на деня". Розето е купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира.

Специално подготвени видеоклипове съпътстваха дегустацията на вината заедно с внимателно подбраното меню под ръководството на шеф Андре Токев. Сред ВИП гостите с новите вина си казваха „Наздраве” Поли Генова, актрисата Десислава Бакърджиева, шефката на модна агенция Ивет Фешън – Ивет Григорова и други.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback