Снимка: "Софийска вода"
fallback

Заявка за подмяна на индивидуалните водомери е новата дигитална услуга, която „Софийска вода“, част от Веолия, предоставя от ноември.

Функционалността е достъпна през клиентския профил на сайта на дружеството в раздел Е-услуги, като опцията дава възможност за избор на удобен за клиента ден и час.

 Заявяването на подмяна на водомер онлайн е само една от многото възможности, предоставяни в клиентските профили на интернет сайта на дружеството. Регистрацията на страницата дава възможност за проследяване на количествата използвана вода, подаване на самоотчет на водомерите, онлайн справка за фактурите за последните 24 месеца, безплатен абонамент за СМС известяване за планирани и аварийни спирания на водата в даден район, както и множество възможности за плащане, включително Pay by Click.

Всички функционалности в клиентските профили на страницата на „Софийска вода“, част от Веолия, са налични и през мобилното приложение „Моята вода“ за Андроид и iOS.    
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

недоразбрал

преди 1 година

Има една приказка, че колкото повече ръчкаш у едно гов.о, толкова повече смърди!Та така и тук, защо е нужно да сменям РАБОТЕЩИ НОРМАЛНО водомери?!

1

Анонимен

преди 1 година

Хаха. На сайта им пише, че предлагат и проверка на водомерите и смяна на спирателния кран. Само че на мен ми отказаха, след няколко телефонни обаждания. Представям си колко ще работи това и онлайн.

fallback