Снимка: БГНЕС
fallback

Коронакризата, наложила затваряне и ограничаване на посещенията в големите търговски центрове, е съживила интереса към пазаруване на търговска улица, какъвто е булевард „Витоша“ в столицата. Това показва проучване на компания за инвестиционно управление в сферата на недвижимите имоти.

Анализът е за търговски улици в София за първото полугодие и обхваща 900 магазина, съобщи БНР.

При новооткритите площи преобладават кафенета и ресторанти. 50 евро на квадратен метър е наемът за магазин от 100 кв. метра на булевард "Витоша".

Големите вериги възнамеряват да откриват свои магазини там, както и на търговските улици: „Съборна“, „Граф Игнатиев“ и "Солунска“.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

Анонимен

преди 2 години

Да. На търговска улица обектите просто не бяха затворени, докато в търговските центрове бяха. Това не значи, че тенденцията ще се задържи, защото все пак се надяваме да няма всяка година затваряния.

8

Анонимен

преди 2 години

Да не ви се напукат петите само

7

Пустиняк

преди 2 години

Ей не ги мислете търговците. Нема да се затъркат.

fallback