Коронакризата, наложила затваряне и ограничаване на посещенията в големите търговски центрове, е съживила интереса към пазаруване на търговска улица, какъвто е булевард „Витоша“ в столицата. Това показва проучване на компания за инвестиционно управление в сферата на недвижимите имоти.
Анализът е за търговски улици в София за първото полугодие и обхваща 900 магазина, съобщи БНР.
При новооткритите площи преобладават кафенета и ресторанти. 50 евро на квадратен метър е наемът за магазин от 100 кв. метра на булевард "Витоша".
Големите вериги възнамеряват да откриват свои магазини там, както и на търговските улици: „Съборна“, „Граф Игнатиев“ и "Солунска“.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
9
Анонимен
преди 2 годиниДа. На търговска улица обектите просто не бяха затворени, докато в търговските центрове бяха. Това не значи, че тенденцията ще се задържи, защото все пак се надяваме да няма всяка година затваряния.
8
Анонимен
преди 2 годиниДа не ви се напукат петите само
7
Пустиняк
преди 2 годиниЕй не ги мислете търговците. Нема да се затъркат.