Снимка: БГНЕС
fallback

Над 3,5 милиона сигнала са били подадени на националния спешен телефон 112 за миналата година.

Средно на ден служителите на системата са приемали по около 10 000 обаждания, съобщи директорът на националната система Цветомир Цеков, цитиран от БНР.

След настъпването на пандемията рязко се е увеличил броят на подадените сигнали по този повод на националната спешна линия. Само за март 2020 г. тези сигнали са били около 32 000.

Наблюдава се и спад на фалшивите сигнали с около 12%, като се дължи на добрата работа на полицията по разкриване на подобни престъпления, смята Цеков.

Средно 10 секунди е било времето, на което е отговаряно на обажданията хората на спешната телефонна линия.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 1 --------------------------------Те не са обещавали,че някой ще дойде на момента.

2

Анонимен

преди 3 години

Преди 2 дена звънях на 112, за София, дойдоха след 50мин чак. Не го казвам като упрек или да се оплаквам, просто да знаете, че са много заети. Иначе самите доктори бяха много любезни и помогнаха с каквото могат.

1

Анонимен

преди 3 години

Що ли? Нали НОЩ-овците зовяха при съмнение да се звъни на 112

fallback