Несъобразени изкопни дейности на строителна фирма прекъснаха електрозахранването на клиенти на ЧЕЗ Разпределение в столичните райони Люлин и Връбница днес следобед, съобщават от ЧЕЗ.
При инцидента е скъсан кабел 20 kV, а без електрозахранване останаха 350 потребители за около 70 минути. Голяма част от тях са големи стопански клиенти, чиято работа е в пряка зависимост от сигурно електроподаване.
Екипи на компанията положиха усилия за максимално бързото отстраняване на нанесените при инцидента повреди, съобщават от ЧЕЗ Разпределение България.
От там призовава фирмите да координират с компанията поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл кlienti@cez-rp.bg.
Дружеството изготвя констативни протоколи при всички ситуации, когато е нарушена целостта на кабели на компанията и предявява претенции на фирмите, извършвали изкопните работи, за нанесени щети.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
5
Анонимен
преди 3 годиниНе пишете на какъв терен е бил кабела - частен или не, ако е частен какви претенции може да има ЧЕЗ
4
Румен
преди 3 годиниДо Анонименза разлика от теб, ***..
3
Анонимен
преди 3 годиниВъв Връбница въобще плащат ли ток?