Предпазните съоръжения с цел безопасността на хората, обясни столичният кметът на София Йорданка Фандъкова. Още при проектирането на третия лъч на метрото беше взето решение пероните и влаковете да бъдат отделени със стъклени прегради с цел безопасност. Преградите ще се отварят само пред вратите на влака, така че да бъдат невъзможни опитите за самоубийството и да се избегне неволно падане върху релсите.
Като най-рискови са отчетени станциите "Опълченска" и "Национален стадион Васил Левски" и те първи ще бъдат оборудвани със специалните огради.
През октомври миналата година на станцията до стадиона мъж се хвърли пред метрото. За щастие оцеля, но влакът отряза единия му глезен.
През септември 43-годишна жена падна на релсите на станция "Опълченска" и загина.
От "Метрополитен" проучват и други 10, обясни шефът на дружеството Стоян Братоев.
До края на годината ще бъде пуснат първият етап от 8 км и 8 метростанции.
Вторият етап от 4 км до Околовръстния път на "Горна баня" ще е готов през 2020 г.
Единичните изпитания на новите метровлакове модел "Инспиро", произведени от фирма "Сименс" в част от трасето на метрото, започнаха от днес.
Метровлаковете ще се движат в участъка "Депо Земляне" - метростанция "Красно село"- метростанция "Бул. България".
Йорданка Фандъкова провери как върви напредъка на изграждането на третата линия на метрото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
30
Супер
преди 5 годиниНа снимките изглежда почти готово!
29
ПЕНКО
преди 5 годиниКАКВО ИМАМЕ СРЕЩУ САМОУБИЙЦИТЕ ??? ДА НЕ СА ПРИНУДЕНИ ОТ НЯКОГО И ДА НЕ СА МАЛОЛЕТНИ !?!?!? ИНАЧЕ СЕ ДЕЙСТВА КАТО В СПАРТА ..." АЙДЕ В РЕКАТА -ОТЦЕЛЯВАЙ" !
28
Анонимен
преди 5 годиниБойко Борисов се грижи за добруването на народа.