fallback

Хотел в София вече ще работи с виртуален рецепционист, който да помага за административните дейности, отговорности и услуги, а предимствата са, че винаги е на разположение и може да бъде потърсена от всяко мобилно устройство.

Екипът, който е изработил "Ева", включва освен IT специалисти, и хотелиери с дългогодишен опит.

Именно представителите на бизнеса казват, че целта на "Ева" е тя да извършва тази административна работа, с която иначе живите рецепционисти са затрупани.

Резервации, онлайн настаняване и онлайн напускане на хотела са само част от дейностите, които виртуалната рецепционистка изпълнява, а нейното работно място е самият уебсайт на хотела, съобщава Bulgaria ON AIR в свой репортаж.

По този начин хората, които работят вътре, ще могат да обръщат повече внимание на клиентите.

"Ева" няма да измести изцяло човешкия фактор, а по-скоро трябва да помага. Тя е и естественото продължение на дигитализацията на услугите, които се предлагат в хотелския бизнес.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

:)))

преди 5 години

Екипът, който е изработил "***", включващ освен IT специалисти, и хотелиери с дългогодишен опит,само не обясниха какви услуги предлага "***" чрез намигването с дясното око.Хубав проект,но все нещо има което го принизява като точно това намигване.

8

Анонимен

преди 5 години

До АнонименИнтернет поколение бе баце....Чета някаква инструкция в нета от 4 стъпки, отдолу първият на някакъв индиец "pls make video".Ама с тая грозотия не знам кой ще хванат....

7

Ечо

преди 5 години

много ръбеста тая ***?

fallback