Хотел в София вече ще работи с виртуален рецепционист, който да помага за административните дейности, отговорности и услуги, а предимствата са, че винаги е на разположение и може да бъде потърсена от всяко мобилно устройство.
Екипът, който е изработил "Ева", включва освен IT специалисти, и хотелиери с дългогодишен опит.
Именно представителите на бизнеса казват, че целта на "Ева" е тя да извършва тази административна работа, с която иначе живите рецепционисти са затрупани.
Резервации, онлайн настаняване и онлайн напускане на хотела са само част от дейностите, които виртуалната рецепционистка изпълнява, а нейното работно място е самият уебсайт на хотела, съобщава Bulgaria ON AIR в свой репортаж.
По този начин хората, които работят вътре, ще могат да обръщат повече внимание на клиентите.
"Ева" няма да измести изцяло човешкия фактор, а по-скоро трябва да помага. Тя е и естественото продължение на дигитализацията на услугите, които се предлагат в хотелския бизнес.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
9
:)))
преди 5 годиниЕкипът, който е изработил "***", включващ освен IT специалисти, и хотелиери с дългогодишен опит,само не обясниха какви услуги предлага "***" чрез намигването с дясното око.Хубав проект,но все нещо има което го принизява като точно това намигване.
8
Анонимен
преди 5 годиниДо АнонименИнтернет поколение бе баце....Чета някаква инструкция в нета от 4 стъпки, отдолу първият на някакъв индиец "pls make video".Ама с тая грозотия не знам кой ще хванат....
7
Ечо
преди 5 годинимного ръбеста тая ***?