Снимка: Олег Попов, Dnes.bg
fallback

Нискотарифният авиопревозвач "Райънеър" закотви на летището в София десетки пътници.

Те трябвало да излетят малко преди 7 ч. сутринта за Атина, но на терминала разбират, че полетът им е с променен час и самолетът ще излети в 15:30 ч.

Пътниците прекарват няколко часа в чакане, получават храна и вода, какъвто е регламентът, но въпреки това са им причинени множество неудобства.

"Промяната ни обърква плановете. Платили сме за втори вътрешен полет, но вече сме загубили тези пари. Не знаем дали ще успеем да вземем и ферибот, защото не сме сигурни дали изобщо ще тръгнем според новото разписание", коментира един от потърпевшите пред bTV.

Според европейският регламент, в такива ситуации хората имат право да получат обезщетение в размер на 250 евро заради закъснението на полета.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

14

Фен

преди 5 години

Днес, 30.08. се повтаря ситуацията само че в Бургас. Закъснение на полета до Франкфурт от близо 8 часа... Ще валят претенции за обезщетения към превозвача.

13

Анонимен

преди 5 години

До Тинтири МинтириИ са 2-3 пъти по скъпи

12

dmx

преди 5 години

Хайде да направим нов бойкоборисовски регламент за всичко. Който не е платил най-високата цена по подразбиране да бъде лъган. Няколко пъти излиза тази тема вече.

fallback