Снимка: Facebook

Потребител в социалната мрежа Facebook сигнализира за некачествен хранителен продукт, купен от магазин в столичния квартал "Люлин" 10.

Публикацията в групата "Видяно в София" цели да повиши вниманието на хората за качеството на храните в търговските обекти, а потърпевшият съветва да пазим касовия бон и след напускането на обекта, за да можем след това да потърсим правата си, при нужда, както е в конкретния случай.

На публикуваната снимка се виждат пилешки бутчета, а на етикета на продукта ясно личи, че той е опакован на 04.09.2017 г., което дотук не говори за нищо обезпокоително. Но само дотук.

При по-прецизно вглеждане се забелязва нещо, което е, меко казано - неприемливо. По бутчетата навсякъде се виждат малки червейчета, които други потребители шеговито наричат "добавени протеини", "сладки червейчета", както и че месото е "в комплект със стръв за риба".

Други хора също споделиха, че са попадали на тази партида. Името на търговския обект не се споменава.

Искрено се надяваме Комисията за защита на потребителя да се самосезира и да изиска от потребителя името на магазина. Надяваме се и на солени глоби.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase