Столичната община публикува обществената поръчка за ремонт на трамвайното трасе на линия №5 – по бул. "Цар Борис III" от "Княжево" до Съдебната палата.
Реконструкцията на трасето е заложена във втората фаза на проекта за интегриран столичен градски транспорт, изпълнението на дейностите по която се финансира със средства от оперативната програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.
Очакваната стойност на ремонта на трасето с обща дължина около 16 км е почти 40,435 млн. лева без ДДС. Няма да се ремонтира къс участък от трамвайния път около Руски паметник, който вече беше обновен.
Ремонтът на трамвайния път се планира да приключи за 20 месеца след сключването на договора с бъдещия изпълнител, вижда се от обявлението на поръчката.
Крайният срок за подаване на документи е 30 юни. Офертите се предвижда да бъдат отворени на 3 юли.
Втората фаза на проекта за интегриран столичен градски транспорт е на стойност над 200 млн. лева, като предвижда ремонт на още едно трамвайно трасе - по улица "Каменоделска" от булевард "Константин Стоилов" до обръщалото в "Орландовци" с дължина малко над 3 км. Обществената поръчка за този трамваен път беше публикувана в началото на април, като оферти се приемат до утре, 30 май.
Като част от проекта за интегриран градски транспорт ще бъдат доставени и 13 нови нископодови трамвая за над 40 млн. лева.
Предвиждат се и дейности за обновяване на детски градини и училища, както и публични пространства, които също ще се финансират със средства от оперативната програма за регионално развитие.
Още новини четете на Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
19
Анонимен
преди 6 годиниАми хубаво е да дават линк към въпросната поръчка, защото според banker.bg сумата е 4 млн. Кой точно е недопреписал не е много ясно, защото тук може да цитират цялото обновяване на булеварда, а не само трамвайното трасе.
18
xax
преди 6 годиниПичОве, вие знаете ли колко струва едно трамвайно трасе, та давате акъл? Вие за хиляда лева на километър го правите, така ли? Освен това, 5-цата трябваше да стане бърз трамвай, който да минава над светофарите, но като гледам се изостави тази идея, за да не се размрънка някой, че според неговата експертна оценка е скъпо. И после не било качествено - за без пари толкоз.
17
Анонимен
преди 6 годиниМАГИСТРАЛАТА ДО БАНКЯ КОЛКО ЛИ ЩЕ СТРУВА?