Снимка: Булфото, архив

Три повече са споразуменията за разсрочване на задълженията, сключени между "Топлофикация София" и клиентите на дружеството през тази година, в сравнение със същия период на миналата, коментира в КЕВР говорителят на топлофикационното дружество Елизабет Павлова, цитирана от БТА.

Още по темата

Броят на съдебните дела, заведени от "Топлофикация София" от началото на годината са около 2 000.
Събираемостта на дружеството се е увеличила до 80 процента.

Толкова са лоялните клиенти, които нямат задължения или имат най-много две просрочени сметки, коментира Павлова.

По думите й топлофикацията е активизирала диалога с клиентите си и цели не завеждане на дела, а намиране на разумен баланс и сключване на споразумения за разсрочване на натрупаните задължения. За всеки, който се е обърнал към нас, сме потърсили решение на казуса, отбеляза тя.

От "Топлофикация София" коментираха още, че няма проблем с предстоящата ремонтна програма на дружеството.

Ремонтната кампания започва на 15 юни в няколко столични общини, като графикът е публикуван в сайта на дружеството.

По повод исканата от омбудсмана отмяна на юристконсултските такси за задлъжнелите клиенти на топлофикациите, председателят на Комисията за енергийно и водно регулиране /КЕВР/ Иван Иванов каза, че има разпоредби, които трябва да бъдат преодолени, а вземането на прибързано решение означава, то да бъде атакувано в съдебната зала.

Аз не по-малко от всеки български потребител на топлинна енергия, желая да не се повтарят случаи, при които потребител със задължение от 7 лева трябва да плати 700 лева при завършване на делото, каза Иванов.

По думите му регулаторът ще направи всичко възможно и търси адекватно решение като се обръща към различни институции, които имат отношение към тези правни аспекти.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase