Снимка: Dnes.bg
fallback

Шофьор на автобус по линия 111 не връща ресто на пътниците, които не са си подготвили точна сума за билет днес.

Тази сутрин в автобуса, който се движи се от ж.к. "Люлин 1" към ж.к. "Младост 1" с регистрационен номер 3848 и сериен номер на автобуса 1839, пътник си купил билет от шофьора на превозното средство, но не подготвил точна сума, а имал 2 лева, съобщи "Фокус".

Шофьорът на автобуса му продал билет с нова цена от 1,60 лв., но не му върнал ресто. Пътникът попитал за оставащите пари, но отговорът на шофьора бил: "Лек ден!".

Припомняме ви, че временният шеф на ЦГМ Румяна Миланова заяви, че през първите дни, след като е в сила новата цена на билета за градския транспорт, шофьорите на автобуси са длъжни да връщат ресто на гражданите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

112

мурка

преди 7 години

ШОФЬОРА НЕ ДЛЪЖЕН РЕСТО ДА ВРЪЩА А И В ДОГОВОРА МУ С РАБОТОДАТЕЛЯ НЕ ФИГУРИРА ПРОДАЖБА НА БИЛЕТИскрито-покрито-с бели конци подшито ДОБРОВОЛНО!!!

111

m

преди 7 години

До Додо"шейсе", "анджак" , "отървемЕ"... ти колко просто създание си

110

Анонимен

преди 7 години

билетите в рейса се продават срещу точно приготвена сума. Вие от марс ли падате? Шофьора да не е касиерка в магазин.

fallback