ЧЕЗ може да обезщети клиентите при наличие на материални щети вследствие на аварията в столичния ж.к. "Люлин". Това съобщи Виктор Станчев, директор експлоатация и поддържане в "ЧЕЗ Разпределение България" пред агенция Фокус.
Както Dnes.bg писа, пожар в проходим кабелен колектор на ЧЕЗ остави хиляди клиенти в София без ток за часове.По думите на Станчев клиентите имат тридневен срок, в който трябва да подадат заявление в центровете за обслужване на клиенти. По думите на Станчев, всяка от жалбите ще бъде разгледана индивидуално и след това ще бъде отговорено на подателя. "Това е редът, който спазваме по общите условия", посочи Виктор Станчев.
Станчев коментира още, че в момента се работи по втората кабелна линия, която се очаква да бъде пусната до час. Така електрозахранването на "Люлин" ще бъде възстановено на 100%.
По изчисления на Станчев от аварията са засегнати около 50 хил. души.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
8
Аз
преди 8 годиниАз имам този проблем от години по няколко пъти в седмицата, ама ЧЕЗ не ме обещетщва. Че и подписка съм пускала със съседите. Държавата не реагира.ЧЕЗ са некоректни по начало и едва ли ще си променят политиката. А и закона не ги зададължава да изплащат обезщетения. Така че всичко е пожелателно.
7
...................
преди 8 годиниА дано, ама надали....
6
Анонимен
преди 8 годиниСега ще се сетят стоящите на тъмно и студено защо е нужна съдебна реформа. Без нея, индо-българите, крадящи кабели ще са все на свобода и все така ще градат.