Снимка: Софийска вода

"Софийска вода" АД внедрява нова клиентска информационна система. От дружеството предупреждават за известно количество забавени фактури за март. Новата система SAP обхваща всички процеси и ги прави удобни и бързи за работа, съобщават от дружеството.

Тя "събира" в една обща база данни всичко, свързано с обслужване на клиентите. Това са управление на клиентски сметки, отчитане на водомери, фактуриране, плащания и събиране на вземания, управление на отношенията с клиентите, включително подаване на сигнали за аварии, история на конкретни клиентски случаи и всички останали процеси, които до този момент са били администрирани чрез различни слабо свързани помежду си софтуерни продукти.
 
Проектът по внедряване на системата е продължил 1 година.

От Софийска вода обясняват, че преди финалното прехвърляне на данни е било необходимо постепенно спиране на основни дейности съгласно предвиден предварително график. Преди пускането на системата в реална експлоатация се е наложило спирането на фактурирането за една седмица и това е довело до забавяне при издаването на фактурите на някои клиенти.
 
Екипите на "Софийска вода" АД работят в извънреден режим, за да наваксат това забавяне. Клиентите, които не са получили фактури през март, ще получат две фактури, но те ще бъдат за различни отчетни периоди и съответно с различен падеж на плащане. Общият брой на фактурите за годината ще бъде както обикновено – 12.
 
При всякакви въпроси и неясноти дружеството ни призовава да се обръщаме към тях на телефон 0700 1 21 210700 1 21 21 или на Интернет страницата  на компанията – Софийска вода точка БГ.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase