Известно е, че "в СССР нямаше секс", но какво ще кажете по време на нахлуването на Русия в Украйна? Руските секс работници и суингъри трябваше да се адаптират към бързо променящата се среда през изминалата година, когато потенциалните им клиенти избягаха от страната или бяха изпратени на война.
Останалите или стават все по-ориентирани към семейството, или обратно - започнали са да "живеят за момента".
"Мога да кажа със сигурност, че миналата година имаше повече хора на суингърски събития", казва организаторът на партито Иля Лукичев пред руското разследващо издание theins.ru, цитирано от The Times.
"Първоначално, след 24 февруари, имаше забележимо по-малко желаещи да участват. Обществото изпитваше интензивни нива на стрес, нервите бяха опънати. След това търсенето внезапно скочи", казва Таисия Бланч, съосновател на базирания в Москва оператор Kinky Party, и добавя, че хората търсят всякаква форма на разсейване.
Секс работниците, особено тези в средния и долния сегмент на пазара, отчитат спад в приходите, но бизнесът се покачва в близост до тренировъчни лагери за мобилизирани войници, като например в сибирския град Новосибирск. "Има преоценка на ценностите", твърди жена на име Кристина, участваща в предоставянето на помощ за правата на човека на руски секс работници. "Имаше бум на прибързаните бракове."
Когато мобилизацията на президента Путин започна през септември, печалбите паднаха с 30 до 50 процента, според онлайн списанието Sekret Firmy. Най-тежко засегнати бяха придружителите, които таксуваха от 3000 до 10 000 рубли. Техните основни клиенти бяха намаляващата средна класа на Русия, която масово напусна страната, когато войната започна.
Полицията започна да налага по-строги мерки срещу проституиращите и се насочи към бордеи и "момичета с уеб камери" около Москва през ноември.
Политиката на войната също е повлияла на отношенията между проституиращите и клиентите и сред суингинг и секс партийните общности. "В рамките на общността обсъждането на политика, деца, ЛГБТ, наркотици и специалната военна операция е строго забранено", казва Лукичев.
"Някои бяха за войната, други бяха против нея", споделя Кристина. "Някои момичета дори загубиха редовни клиенти поради факта, че не се виждаха очи в очи."
Тя добави, че като част от "рекламен трик" в началото на войната един салон облякъл служителите си в украински бродирани ризи, за да могат клиентите да ги "накажат".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар