БЧК и най-голямата компания за управление на поземлена собственост "Агрион" започват кампания за набиране на средства за осигуряване на топъл обяд на деца в затруднено финансово положение.

За всеки закупен декар до края на годината, "Агрион", ще отдели средства за закупуване на купони за обяд в училищните столове.

Собствениците, които искат да се включат в кампанията и да продадат земя на "Агрион", ще получат безплатно оценка на имота си, правна консултация, както и съдействие с всички необходими документи през сайта на компанията www.agrion.bg, както и на националният телефон 0800 111 66. Процесът по сделката е почти изцяло дигитален, което пести време и средства.

"В основата на нашия бизнес модел лежи разбирането, че земята трябва да се стопанисва, за да има храна на всяка трапеза. С кампанията ни с БЧК осигуряваме обяд за всяко дете в нужда, за да дадем своя принос към изкореняването на бедността в страната. От друга страна помагаме на българското земеделие да произвежда повече и по-качествена храна за всяка трапеза", коментираха от „Агрион“.

Експертите прилагат индивидуален подход към всяко едно запитване, за да гарантират прозрачна и адекватна цена. За разлика от други компании, „Агрион“ не използва метода на осреднена оценка за дадено землище, който изкривява ценообразуването, а формира цената на конкретния имот в съответствие със специално създаден алгоритъм, включващ различни компоненти.

Това гарантира добри приходи за собствениците, а сега и възможност да се подкрепи една добра кауза, коментират от компанията.

Една от основните причини за продажба на земя в България е нежеланието или невъзможността на собствениците да се занимават с обработването на нивите. Голяма част от притежателите на поземлени имоти живеят в големите градове и нямат интерес да обработват земите си. Нивите им са в отдалечени райони и често парцелите за повод за ожесточени съдебни спорове между многобройните наследници.

„Агрион“ е най-разпознаваемият за частните собственици бранд, занимаващ се с управление на земеделски земи. За близо 75 на сто от собствениците и над половината от арендаторите в страната, дружеството е предпочитаният партньор за да сключване на сделка за земеделска земя.

Повече за кампанията можете да прочетете тук