3D визуализация

Дългообсъжданият ремонт на най-старото покрито тържище в София вече е факт. След години на упадък, сега всички погледи са отправени към Централните софийски хали в очакване на крайния резултат и на редицата нововъведения, обещани от новия инвеститор Kaufland България. Още при представянето на проекта за реновиране на емблематичната сграда на арх. Торбов, от компанията обясниха, че проектът ще се различава значително от стандартния им хипермаркет. Освен че няма да се правят никакви намеси по фасадата на сградата и ще запазят емблематичната вътрешна метална конструкция на покрива, цялата интериорна подредба ще бъде съобразена със специфичната атмосфера на мястото. От визуализациите, представени в сайта на проекта (www.sofia-hali.bg) се вижда например, че щандовете и кошовете за плодове и зеленчуци ще бъдат изработени изцяло от дърво и естествени материали. Уникалността и духа на сградата ще намери отражение и в селекцията на продуктовия асортимент на магазина, в който основен акцент ще бъде разнообразието от български стоки и регионални софийски продукти.

Специално за редакцията ни, от Kaufland споделиха, че само в сектора за плодове и зеленчуци, броят на родните производители, с които ще работят, ще бъде близо 50. От там коментираха още, че интересът към българската продукция непрекъснато се засилва – по данни на най-голямата веригата у нас, над 80 % от оборота им се дължи именно на наши доставчици. В допълнение, повече от 60% от производителите, с които Kaufland работи, също са от България, като специално в сектора на плодовете и зеленчуците процентът им надвишава 80.

Тенденциите в поведението на потребителите затвърждава схващането, че родните продукти се възприемат като синоним на качество и вкус. От Kaufland се гордеят с факта, че се вслушват в своите клиенти и не спират да инвестират в устойчиво партньорство с българските земеделци. „За разлика от клиентите ни в други европейски държави, българинът е особено чувствителен към свежестта и качеството на локалните и сезонни стоки, затова най-често търси типични за страната плодове и зеленчуци, информирайки се подробно за произхода им. Ние се стараем да работим, за да удовлетворяваме непрекъснато променящите се и завишаващи се изисквания на нашите клиенти, затова и съвсем естествено – във фокуса на развитието ни е разширяването на партньорството с българските производители. Разбира се, ние следим стриктно за качеството на продукцията и не правим компромис с него и това важи за абсолютно всички магазини на Kaufland”, категоричен е Ялчин Джем, главен търговски директор на Kaufland България.

През 2022 г. Kaufland е изкупил родна земеделска продукция за над 32 млн. лв. За следващата година компанията планира да разшири дела на българската продукция в магазините си с 30 %. Основен приоритет за ритейлъра са качеството и свежестта на предлаганите плодове и зеленчуци, които са обект на прецизен контрол от полето до рафта.

Компанията следи стриктно условията на отглеждане и съхранение, както и процесите по производство на продукцията. Регулярни независими проверки за наличие на пестициди и строг температурен контрол допълват стъпките, които осигуряват на потребителите български плодове и зеленчуци с високо качество. Към средата на тази година Kaufland има сключени договори за производство с 25 родни земеделски производители, които са спокойни, че цялата им продукция ще бъде изкупена договорно и ще намери своя път до рафтовете дори на най-новия магазин на веригата в неповторимите столични Хали.