Създаден през 1957 година, ароматът L'Interdit на Givenchy руши всички правила, които тогавашната парфюмерийна индустрия познава. Създаден специално за личната приятелка и муза на Givenchy, Одри Хепбърн, L´Interdit, или в превод, „Забраненият“ – се противопоставя на конвенционалното със своите опияняващи флорални нотки.

Според легендата, когато Hubert de Givenchy е попитал Одри Хепбърн дали може да комерсиализира парфюма, тя му отговорила "Je vous l’interdis" или "Забранявам ти!". Днес парфюмът е претворен в Eau de Parfum Rouge – една смела вариация, която съчетава дързостта на новото време с класиката на оригинала.

Не е случайно, че новата муза и вдъхновение на Givenchy е холивудската актриса Руни Мара, позната не само със своята брилянтна и отдадена до крайност актьорска игра, но и с активистката си дейност в защита на човешките права и околната среда. Тя е секси, но същевременно и бунтар, заради което често е сравнявана с Одри Хепбърн не само като излъчване, но и като характер и обаяние.

За участието си в рекламната кампания за Eau de Parfum Rouge L'Interdit, Руни Мара споделя, че се чувства истински вдъхновена от естетиката на Givenchy. В кампанията ще я видим в дързък черен тоалет и минималистична прическа, които влизат напълно в стила на парфюма. Тя е чувствена, съблазнителна и изгаряща, точно какъвто е и неговият аромат.

Рекламата на L'Interdit e заснета от режисьора Тод Хейнс, с когото Руни Мара е работила и преди, във филма Carol, който през 2016 година донесе на Мара номинация за Оскар за най-добра поддържаща женска роля. Неслучайно тя се чувства толкова спокойна и уверена на снимачната площадка на рекламата на L'Interdit. За парфюма тя споделя, че е истински шедьовър на майсторите парфюмеристи Доминик Ропион, Ан Флипо и Фани Бал, които през последните 30 години създават някои от най-знаковите парфюми на Givenchy. Дървесните базови нотки на парфюма с опушени акценти на ветивер и пачули се комбинират по неочакван начин със сладостта на сандаловото дърво – аромат за наистина чувствени и смели жени.

Заснета в коридорите на метрото, кампанията на „забранения“ нов аромат L'Interdit поставя Руни Мара в сенките на града, за да контрастира нейната ярка и дръзка визия – като пламъкът, който носи и самия парфюм. На фона на студените стени и хладния въздух в метрото, Руни Мара излъчва едновременно женствена топлина и непоколебим стил и устременост. Решена в черно-бяло, естетиката на рекламната визия преминава конвенционалните граници и носи усещане за свобода, както на тялото, така и на духа.

За Руни Мара, която активно участва в кампании за опазване на природата, е важно и екологичното послание на Givenchy. В съответствие с политиката за социална и екологична отговорност, всички естествени съставки на L'Interdit Eau de Parfum Rouge се добиват само от идентифицирани източници. Съставките идват от сектори с ангажимент към намаляване въздействието върху природата и осигуряване на достойни условия на труд. Грижата на Givenchy към целия процес на създаване на един парфюм, от откъсването на първите стръкчета жасмин, до последната капка парфюм, е това, което прави ароматите на Givenchy неподвластни на времето и модата.