fallback

За трета поредна година Пощенска банка е сред големите победители в конкурса за изключителни постижения в маркетинговите комуникации BAAwards’2017, организиран от Българската асоциация на рекламодателите.

Ценната статуетка в категория „Нова услуга“ за кампанията „Повече днес“ бе връчена на банката по време на официална церемония, която се проведе в края на миналата седмица. За поредна година конкурсът отличи едни от най-силните брандове на пазара и техните комуникационни екипи.

Кампанията е реализирана от управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“ на Пощенска банка с помощта и на комуникационна агенция BBDO Group.
 
Тази година журито на BAAwards имаше нелеката задача да оцени рекорден брой кандидатури – за престижните награди се състезаваха 43 компании в общо 8 категории.
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback