DARA е един от малкото български артисти с огромен потенциал за международна кариера. Необикновената варненка има всички нужни съставки за успех навън – страхотен тембър, запомняща се визия, уникално поведение на сцена и пред камера, дисциплина, амбиция, силен репертоар и добър екип зад гърба си. Преди няколко дни част от този екип стана и една от най-успешните британски агенции за популяризиране и менажиране на артисти. Компанията Shodement е световна платформа за изграждане на бъдещи звезди в рамките на музикалната индустрия чрез планиране, дизайн, изпълнение, маркетиране и мониторинг на техните музикални проекти. Забелязват DARA в Инстаграм, правят й пълен профил и генерират едно от редките неща, на които се радват артистите от Източна Европа – ентусиазъм да я направят успешна извън собствената й страна. След преговори с
"Вирджиния Рекърдс" и компанията Shodement подписаха договор и ще обединят усилия да лансират певицата Дара извън пределите на България. Shodement е световна платформа за изграждане на бъдещи звезди в рамките на музикалната индустрия чрез планиране, дизайн, изпълнение, маркетиране и мониторинг на техните музикални проекти.
Те забелязали Дара в Instagram, направили й профил, след което седнали на масата за преговори.
Заедно с българския й екип първоначално ще лансират Дара във Великобритания.
В центъра на иновативната маркетингова стратегия ще застане испанска версия на проекта на певицата - "Mamamcita", чиято премиера е, днес, 15 януари.
Дара представи български вариант навръх 22-рия си рожден ден, по двете версии на парчето работи с музикалния продуцент и неин близък приятел Константин Бешков – Kay Be.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
44
Анонимен
преди 2 годиниНа британския пазар ще издържи няколко месеца. Такива неща изобщо не се слушат. Колкото и да е интересна, не е оригинална, а и британците не харесват хип-хоп масово, предимно черните слушат хип хоп там.
43
Анонимен
преди 2 години40 На световните пазари за музика има огромно разнообразие и сред потребителите в мрежата, и сред купувачите музикалните продукти, има всякакви вкусове. Що да не печели от тях, ако може?
42
Анонимен
преди 2 години40 На световните пазари за музика има огромно разнообразие и сред потребителите в мрежата, и сред купувачите музикалните продукти, има всякакви вкусове. Що да не печели от тях, ако може?