Снимка: БГНЕС
fallback

Подадените в Сметната палата отчети показват, че разходите на партиите в предизборната кампания за последните парламентарни избори възлизат общо на 6 206 787 лв.

21 партии и коалиции бяха регистрирани за вота.

Oще по темата
Tова е значително намаление в сравнение с кампанията от октомври, 2022 г., съобщават от Института за развитие на публичната среда. На вота в края на миналата година разходите на участниците в изборите са били в размер на 8,1 млн. лв., уточнява БНР.

И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите.  76%  са отишли за разпространение на партийните послания.  

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

11

Ахааа....

преди 10 месеца

Медийни реклами и плакати за изборите минават във графата "услуги" при лоялни на партиите телевизии и печатници и не струват НИЩО ... Но, разходите за купуване на гласове и подаръци за членовете на ЦИК където се "броят" гласовете... са наистина за милиони . Иронията е че тези пари идват от парите на данъкоплатците а не от партийните касички .

10

Иванов

преди 10 месеца

Тотално пари на вятъра. За тези гнусни .........................................................

9

Един Българин

преди 10 месеца

Повече са с купените 10% за Банкя. Той за това Шкафчев прекъсна цикъла с избори. Изпразни се шкафчето, а бе се знае дали пак ще го напълни Фандъчка с нови нарязани жълти павета...

fallback