Снимка: БГНЕС
fallback

„БДЖ-Пътнически превози“ ЕООД и „БДЖ-Товарни превози“ ЕООД ще станат част от „Холдинг Български държавни железници“ ЕАД, а новата компания вече ще е с ново име - „Национална компания Български държавни железници“ ЕАД. Транспортният министър Николай Събев подписа договора за създаване на новата структура и преобразуването, което анонсира през февруари.

Сред идеите за модернизация на жп сектора на Събев е закупуването на нови влакове и локомотиви по Плана за възстановяване и развитие на стойност общо 1,7 млрд. лв., за които обаче родните железопътни релси не са пригодени, пише "Труд".

Според Събев по този начин ще се намалят разходите за управление, администрацията, а крайният резултат трябва да бъде намаляване на времето за пътуване на кратки разстояния с българските железници.

Oще по темата
Родните влакове са едни от най-бавните в света заради качеството на релсите си и се движат средно със срамните 47 километра в час, калкулирайки постоянни огромни закъснения от предвидения график.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

Анонимен

преди 1 година

Години наред ликвидираха тотално БДЖ, тоя парашутист щял да купува влакове (евентуално отново с милиони от бюджета). Буквално го съдраха от кражби това държавно предприятие, различни по интелект даже и в кражбите върволица директори и менаджерчета. Няма кой да посмее да се разрови, че така ще започне да смърди, че чак в Брюксел ще им спрат часовниците.

9

Жалко но факт

преди 1 година

Всеки министър когато седне на стола първото което прави е да се захване с БДЖ, всеки следващ с все по-добри обещания резултатите все по-големи кражби

8

Анонимен

преди 1 година

На Киро мозъка също е бавен, ама не го коментира.

fallback