Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg
fallback

Дневният ред на парламента ядоса опозицията. Причината е, че в него са включени едва четири точки.

Според БСП това показа, че от мнозинството няма никакви идеи и е отделено от реалните проблеми в страната.

"Има толкова законопроекти на опозицията, които стоят на "трупчета" и дори не влизат и в комисия. Очевидно вие прогресивно регресирате и се надям следващата седмица да има една точка и тя да е оставка на правителството“, скочи левият Иван Ченчев.

Според съпартиеца му Филип Попов дневният ред на НС е еманация на безпомощността на управляващите.

"Липсата на идеи на този парламент е очевидна, днес когато светът се тресе, а кризата в България взема застрашителни размери, вие предлагате това подобие на дневен ред, който няма нищо общо с проблемите и ситуацията в България. Това показва, че този парламент е изчерпан, че нямате идеи, че вашата фиксация е само март месец на всяка цена“, обвини той.

Иван Иванов пък поиска шефката на НС Цвета Караянчева да покани за изслушване министъра на вътрешните работи Христо Терзийски заради инцидента, при който барети нахлуха в дома на невинни граждани.

"ГДБОП отново стана печално известна, искаме да разберем защо това срамно петно беше поставено на МВР и кой ще го изчисти", настоя той.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

67

Анонимен

преди 3 години

Жигули е здрава машина - не като сегашните *** , компютри , дивотии инжекциони и накрая не вьрви

66

Кола преди 1989

преди 3 години

Жигули (Лада) се произвежда от 1973 година, а в България се внася от 1975 година. Ако се е чакало 15 години за Лада, то първата Лада би трябвало да е купена през 1990 година или по-късно, защото Жигули я прекръстиха *** Лада няколко години по-късно. Това са митове базирани на реално чакане от няколко години за Лада, но не и за другите коли, които се купуваха веднага. За тези дни, които чаках да ми излезе номера за избраната от мен кола, дойдоха три доставки за други марки, които можех да купя, ак

65

Кола преди 1989

преди 3 години

Тези измислици за привилегии за кола за партийни секретари и т.н. все още се тиражират и много народ им вярва. Аз като свидетел на онова време ви казвам, че това е лъжа. Може да е имало нещо за министри и нагоре, но може и да е нямало, това вече не го знам. Чакането за една стока винаги зависи от две неща - търсенето и предлагането. Преди 1989 колите бяха новост, производството им тепърва започваше, а търсенето беше голямо. Жигули се произвежда от 1973 година, а в България се внася от 1975 годин

fallback