Една история за научения урок и за платената със здравето сметка 8 години по-късно. История за бързите коли и за още по-бързите мечти...
Преди да се завърне в България окончателно, бившият директор на "Ролс Ройс - Барселона" - Никол Илиева, работи във Виена за едни най-бързите коли на Земята, сред които "Ламборгини", "Бентли", "Порше" и "Бугати".
По образование е финансист, но в кръвта на Никол са автомобилите.
"Толкова много се въодушевявам от коли, откакто работя за тях, че е трудно описуемо. Аз развих любов към тези машини," разказва Илиева пред Петя Кертикова и предаването "Завърналите се" по Bulgaria ON AIR.
Във Виена Никол завършва магистратура със специалност финанси. Заминава за там, след като завършва Първа английска езикова гимназия в София. Тя печели стипендия да учи по обменна програма. Кара много стажове, докато следва във Виена. Един от тях я отвежда в "Порше Интер Ауто" в австрийската столица. Успява да се наложи сред кадрите и не след дълго започва да работи като асистент мениджър продажби, помага и в организирането на събития.
Остава 6 години във Виена, ходи и на обучения. Именно тогава се среща със следващия работодател - "Ролс Ройс" в Барселона, където Никол организира събития в замъци, посолства, частни вили и на плажа.
"Беше много трудно да успееш да изненадаш някого, който има всичко. Хората са получили всичко, имат парите да си позволят всичко и е много трудно да ги изненадаш с нещо", разказва за предизвикателствата в работата си Никол.
След време обаче е разбрала, че парите не са всичко. След като преживяла тежка операция в България, тя решава, че е време да намали темпото. Казва, че тук се чувства на място. И макар да е заемала високи позиции в представителствата на най-бързите коли в света, в България Никол започва от нулата - като търговски представител в "Порше - София".
Сега единствено иска да е щастлива в собствената си държава и да е до близките си - нито повече, нито по-малко.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
9
Който трябва
преди 3 годиниПознавам Никол лично от 13 години и повечето коментари са изключително злобни. Най-вероятно на някои хора не им се вярва, че човек може да изгради нещо сам без майка си, баща си, леля си и стринка си зад гърба му, и без да си пие ракията всеки уикенд на село. Момичето се е преборило за доста в живота и то с къртовски труд по 7 дни в седмицата. Така че тези, които не бих са развалили "рахата" да не знаят много.
8
Анонимен
преди 3 годиниНе мога да си представя какъв резил е да продаваш Бугати или Ламборджини...Идва клиент и се почва:- вода или кафенце-ОКПодавач/ка-Да Ви кажа параметрите, разход...Клиент-НЕ, А може ли да се монтира АГУ, Метан или Водород ?Пр-... Ами.., не знам, ши питам ШефаКл-А има ли теглич и карабини за теглене?Пр-...Ами.., не знам, ши питам ШефаПр-А има ли желязни джанти за зимни гуми?Кл- ..Ами ...
7
АтанаСпорМюнхен
преди 3 годиниБързо да ме прoдухa.