"Това е абсолютно безобразие от страна на нашите евродепутати. Народните представители имат работата да присъстват и да защитават своите избиратели. Това е най-важният въпрос за гласоподавателите ни. Още повече, че предстоят европейски избори. Това показа на какво са способни. Бареков даже не искам да го коментират. Непоследователността и шизофренното му поведение не носи нищо хубаво на хората. Маринов беше много арогантен. Следващият парламент ще има много по-антиевропейски партии. Дълго време няма да има Европейска комисия. Тези партии ще блокират много политики. Ако пакетът "Макрон" бъде приет – кой знае кога ще може да се правят промени", посочи бившият зам.-министър на външните работи Милен Керемедчиев.
Според думите му в "Денят ON AIR" този пакет ще доведе до много фалити на български превозвачи.
"Макрон се опитва да започне конфликт. Неговите мерки биха закрепили разклатената му позиция във Франция. Битката е Северозапад срещу Североизток. Не искам да си помислям какво ще се случи, ако загубим. В Европа се надига краен национализъм. Има шанс ЕС да не бъде същият след утре. По време на Европредседателството си можехме да направим повече. Получихме сигнал какво ни очаква още с визитата на Макрон във Варна. България има различна позиция с по-големите държави в ЕС. Бъдещето на страната ни се пилее в междупартийни боричкания", изтъкна гостът пред Bulgaria ON AIR.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
16
Скептик
преди 5 годиниДо АГоворим за международни шофьори, не за депутати....нито за умните и крадливите
15
Анонимен
преди 5 годиниДобре, ако регистрирам фирма във франция, взема квартири на шофьорите си, длъжни ли са да се прибират в страната си?
14
Анонимен
преди 5 годиниДо УзунаАми то ако превозвачите фалират, шофьорите ще се приберат за постоянно у дома си. Като гледам границите си мисля, че един камион от Пловдив да стигне до Будапеща му трябват две денонощия. С географията няма как да се преборим.Че им е трудно на шофьорите, трудно им е. Но те доброволно са се хванали на тази професия. Защо не ги попиташ, какво предпочитат: Да водят този живот или тази дейност в България въобще да не се извършва и те да си търсят друго поприще?