"Тази моя инициатива беше подкрепена от Полша и Словакия, а на среща на екоминистрите още 6 страни се присъединиха. Така една много сериозна коалиция от 9 страни възложихме на ЕК да намери разрешение на наднационално ниво, за да бъде избегнат поредният двоен стандарт," обясни Нено Димов пред Bulgaria ON AIR.
Най-вероятно чак през 2020 година, имайки предвид предстоящите евроизбори през 2019 г., ЕК ще започне разглеждането на искането ни напливът на стари автомобили към Източна Европа да бъде ограничен, обясни за предаването "Брюксел 1" министърът.
За новия данък върху старите коли, за това отразява ли се на работата на кабинета поредният конфликт между Атака и НФСБ, и други актуални теми, гледайте целия разговор във видеото!
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
55
До 59
преди 5 годиниТи да не си случайно някой от главните акционери на немските кочини та толкоз се палиш? Разбирач
54
еднакъв стандарт
преди 5 годиниДо До тариката с ваучерНякой да не е длъжен да ти плаща цялата сума бе ***? Държавата да не ти е благотворително дружество?Държавата помага и много ясно че за автомобил родно производство за да влее тези пари обратно в икономиката.А в Монтана и 5 лв. не дават та ако щеш не корейска ами тата да си купиш
53
Боли ги немците...
преди 5 години...ама късно е либе за китка. Корейците навлязоха яко(кия,хюндай). Сега са наред китайците. Затуй ги боли немците. Да влизат по-скоро китайците и тогаз ще ги питам меркеловците. Помнете ми думите ,китайците стъпят ли яко в Европа ,заводите им ще са в България и тогава ще се качим на нови коли