Снимка: Bulgaria ON AIR
fallback

Като крачка в правилната посока определиха българските превозвачи решението на Транспортната комисия в Европейския парламент да отпаднат част от текстовете, срещу които шофьорите протестират.
Oще по темата
Те вече няма да са длъжни да нощуват в хотел, а ще могат да останат в камиона си, ако той се намира на паркинг. Трябва да почиват на три седмици, но могат да избират къде, без да са задължени да се връщат на адреса, на който са регистрирани в родните им страни.

Тепърва обаче предстоят преговори, за да се види какъв ще е финалният вариант на предложените от френския президент Макрон промени.

По този повод българският евродепутат Ангел Джамбазки каза, че не трябва да се правят преждевременни празненства и че сега следва още много работа.

"Няма нито време, нито основание за празненства. Това не е еднократен акт, това ще бъде дълъг процес", обясни в студиото на "Денят ON AIR" Джамбазки. Той подчерта също, че българската дипломация ще трябва много да работи, защото след гласуването в Транспортната комисия на ЕП, предстои въпросът да бъде разгледан във формат триалог.

"Това е преговор между ЕП, ЕК и Съвета на Европейския съюз. След това предстои отново гласуване в пленарна зала", каза евродепутатът пред Bulgaria ON AIR.

Ангел Джамбазки изрази и своите притеснения, че точно по време на този триалог, защитаването на правата на българските превозвачи ще бъде трудна задача, защото по думите му, опитите да се отнеме работата на българския бизнес няма да спрат.

"Това са административни пречки, които целят кражба на бизнес. Сега изведнъж Макрон се сети, че ние взимаме хляба на френските работници",  допълни още Джамбазки.

Евродепутатът беше категоричен, че българските представители в ЕП са напълно единни по темата за транспортните работници.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

19

Анонимен

преди 5 години

Тука пишат някои млади , без опит и пътуване в Европа.НАШИГЕ ШОФЬОРИ СА БЕЗ ПРАВА В ДОСЕГАШНИЯ СИ НАЧИН НА РАБОТА.ВЕДНАГА СЕ ОТ КРОЯВАТ ОТ ДРУГИТЕ НА ПЪТЯ.Спят ът в колите, не си взимат и душ на бензиностанциите.Хранат се от вън.

18

Анонимен

преди 5 години

Нищо няма да можем да променим,Макрон дойде на власт обещавайки тези рестрикции на синдикатите на френските превозвачи,освен пререгистрация на фирмите в Македония и Сърбия,които не са членки на ЕС друго спасение няма!

17

Анонимен

преди 5 години

Правилното еЩофьора собственик на камиона.Това е решението.Кой то може може.ДРУГОТО Е БЮРОКРАЦИЯ НА ***

fallback