Снимка: БТА, архив
fallback

Премиерът Бойко Борисов разпореди на строителния министър Лиляна Павлова и на Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти" незабавно да предприеме действия по прекратяване на процедурата за избор на изпълнители на строителството на aвтомагистрала "Хемус" – ЛОТ 1 и ЛОТ 2, съобщиха от правителствената информационна служба.

В края на миналата година Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти" избра
Обединение "ПСТ Хемус 2"  за изпълнител на 36-километровата отсечка между Луковит и разклона Плевен/Ловеч.

Приетата договорна сума, предложена от този участник, е над 479 млн. лв. без ДДС, а максималната договорна цена е 499.9 млн. лв. без ДДС.

Водещ партньор в обединението "ПСТ Хемус 2" е "ПСТ Груп" ЕАД. Останалите фирми в обединението са "Хидрострой" АД, "Пътстрой Бургас" ЕООД и "Евро Алианс Тунели" АД.

За изпълнител на 23-километровата отсечка от Ябланица до Луковит е избрано обединение "АМ Хемус Лот 1". Приетата договорна сума, предложена от този участник, е 277.4 млн. лв. без ДДС, а максималната договорна цена е 297.9 млн. лв. без ДДС, е посочено в съобщението.

Водещ партньор в обединението е "Джи Пи Груп" ООД. Останалите участници са "Конструксионес табоада и Рамос" ООД, "МР Сивил Уъркс" ООД и "Трансконсулт-22" ООД.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

45

Бойко

преди 8 години

- Бойко Борисов: Почваме магистрала Хемус и ще ремонтираме старите участъците от магистрали, неремонтирани от 70- те години на миналия век30.11.2015;- Бойко Борисов: Приоритет номер 1 за 2016 г. е магистрала "Хемус"19.09.2015 г.;- 07.08.2015 Магистрала Хемус ще е готова наполовина до края на мандата на кабинета Борисов 2. Това обеща премиерът Бойко Борисов...

44

Анонимен

преди 8 години

Няколко часа след като премиерът Бойко Борисов разпореди предприемане на действия по прекратяване на процедурата за избор на изпълнители на строителството на автомагистрала "Хемус" лот 1 и лот 2, без да посочи аргументи, от Национална компания "Стратегически инфраструктурни проекти" обявиха, че това се прави поради невъзможност да бъде осигурено финансиране за изграждането им по линия на оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура 2014 - 2020" (ОПТТИ). Така хипотезите, че министър-председателят се намесва, тъй като поръчките са оскъпени и има нередности в търговете, които се

43

Анонимен

преди 8 години

Недейте да манипулирате, моля.Строежът на АМ-Хемус е спрян заради липса на финансиране.Стига сте правили наколенки на Борисов. Фирмите на Пеевски да не би да строят без благоволията (при това финансово подплатена с комисионни) на същия този Борисов.

fallback