Ивайло Московски. Снимка: БТА
fallback

Приватизацията на "БДЖ - Товарни превози" е единственият начин БДЖ да бъдат стабилизирани. Това каза пред журналисти днес министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията в оставка Ивайло Московски.

БДЖ има дългове от 800 млн. лв. още от първия ден, в който дойдохме на власт и е в технически фалит, посочи той.

Държавата няма право да дава пари на железниците без разрешение от Брюксел, но дори и да получим такова, не знам дали е справедливо с парите на всички данъкоплатци да се плаща този дълг, каза Московски. Запитан за твърденията на протестиращите, че държавата няма право да продава "БДЖ - Товарни превози", той посочи, че холдингът БДЖ е в списъка на фирмите, които не са разрешени за приватизация, но дъщерните му дружества не са в този списък, пише БТА.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

231

Чочо

преди 11 години

Г-н Московски, 4 години къде бляхте ??!?!? Защо приватизацията не е била на дневен ред преди години, а чак сега се правят изказвания?

230

Бай Трендо

преди 11 години

Аман от светнати, та чак изгаснали! Приватизацията у нас винаги е била дълг срещу собственост. Т.е. ние ще ти пуснем еди кое си държавно предприятие под масата, срещу подкуп, ти плащаш за него с щедри обещания, бодро ориентирани към светлото бъдеще /за тях естествено/, не плащаш задълженията на предприятието - и към държавата и към всички други кредитори, нарязваш всичко за скрап - и в "Стомана" АД Перник. Теренът /земята/ се продават на пазарна цена или колкото дадат, това е горница, бонус още.

229

търпеливко

преди 11 години

Информирани хора твърдят, че "товарните превози" може да се извършват и от ново регистрирани фирми, но големия интерес към приватизацията им не е самата дейност, а собствеността на предприятието, която по тяхни сведения надхвърля един милиард лева - подвижен състав, сграден фонд, обслужващи предприятия и др. Недей бе Московски, не посягай с мръсни ръце на БДЖ, които са създадени преди третата българска държава.

fallback