Снимка: Impact Press Group
fallback

Влаковите кондукторите вече няма да продават билети, а единственият упълномощен ще бъде билетният касиер. От Български държавни железници въвежда мярката, за да бъде ограничена корупцията.

"Пътуването без билети е най-големият проблем на железницата, както и неравномерната натовареност на отделните жп линии. Някои влакове в момента са свръхпренаселени. В други няма пътници и това трябва да се оправи", коментира изпълнителният директор на БДЖ Йордан Недев.

За първите три месеца от тази година холдингът е намалил загубите си с 6 милиона. Според финансовите данни загубите на БДЖ са в размер на 21 млн. лв. за първото тримесечие през миналата година и 15 милиона от януари до април тази.

3500 товарни вагона пък ще бъдат продадени и парите от тях ще отидат за погасяването на втория облигационен заем на БДЖ, каза Недев.

Холдингът очаква и новите 30 спални вагони от турска фирма, които ще обслужват клиентите на жалезницата у нас

Изготвени са плановете за ремонтиране на вагони - над 1000 товарни и над 200 пътнически вагони. Така ще се навакса част от изоставането.

"С ремонтите няма да се увеличи капацитетът на железниците, но ще се поддържа на това ниво", допълни Недев.

Иначе до края на годината предстоят съкращения на още 400 души в "Товарни превози" и на 450 в "Пътнически превози". Така общият брой на хората на Трудовата борса ще достигне общо 850 души. От тях 250 са по процедурата, свързана със съкращение на влаковете.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

26

анонимен

преди 12 години

смешна, по точно кретична..................ТОВА ВЛАК ЛИ ЕОгледаи те се..........да се махнат вси1ки влакове, може 1 да има , но да отогваря на жс1ки критерии

25

anonimen

преди 12 години

този недев как си представя влак препълнен с два вагона и да накараш пътниците да отидат до билетния касиер в началото на първия вагон.тези са ***.ще се возат безплатно.

24

Анонимен

преди 12 години

Решението е държавна железопътна инфраструктура,а превозите (пътнически и товарни) да са в частни ръце!Някой ще каже,че навсякъде железниците са държавни и аз казвам Ок,но не навсякъде имат като нашите селяни,*** и *** мислене!

fallback