Правителството ще разгледа днес промени в сумите, които се събират в системата на Министерството на транспорта.
Предлага се въвеждането на различни такси в зависимост от мястото за явяване на шофьорски изпит.
Така например когато теоретичният изпит е в одобрен кабинет на учебен център, таксата за всяка група /независимо от броя на хората в нея/ е 100 лв., а когато е в кабинет на ИА "Автомобилна администрация" от всеки кандидат ще се събира такса от 20 лева.
Пак толкова - 20 лв., ще е и таксата, която кандидат-шофьорите ще плащат за практическия изпит.
Друга част от обсъжданите промени в таксите са свързани с опасните товари.
Например, таксата за явяване на изпит за консултант по безопасността при превоза на опасни товари се разделя и ще се плаща според това коя част - първа или втора, от изпита се държи.
Въвежда се и такса за разглеждане на заявление и издаване на удостоверение за одобрение на ППС, превозващи определени опасни товари, както и за продължаване на срока на удостоверението.
Предвиждат се и такси за издаване на удостоверение за изменение на конструкцията на превозното средство, за неговото индивидуално одобряване, както и за издаване на удостоверение за определяне на техническа служба - 200 лв.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
22
до 21
преди 12 годиниКолега, явно си в час със материята на подготовката за водачи- това е добре,защото ще ме разбереш без да се налага да ти обяснявам в детайли.Славка Андреева е един от най-компетентните и запознати с наредбите кадри на ИААА. Основно повечето работещи там са безхаберни.Това обаче е супер удобно за измекярите,на които офисите им са в багажниците на колите им.Те имат учебни центрове само на хартия.Какво се случи с тези,които бяха хванати в нарушения? Какво се случи с Мария? НИЩО - работят си...И ?
21
Анонимен
преди 12 годиниДокато НАЧАЛНИК ОТДЕЛ "ВОДАЧИ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО" В ИА АА е СЛАВКА АНДРЕЕВА / това е тази ,която предизвика големия скандал при приемането на ЗАПр/ и си подаде оставка ,напусна, след което отново се върна на работа в ИА АА на същата длъжност-нищо добро не чака тези които искат да получат СУМПС, освен високи такси,КОРУПЦИЯ,ниско ниво на обучение и т.н.
20
николинка
преди 12 годиниПо-смисъла назаконите в България:ниво инструктор и ниво КАТ са нищо незнаещи и"потърпеши":А губещия този който трябва да плати!