Снимка: Bulgaria ON AIR
fallback

И това лято се извиха големи опашки на Дунав мост. За да види защо става така, на място в петък отиде дори премиерът Димитър Главчев, придружен от транспортния министър Георги Гвоздейков. Проблемът изобщо не е нов, повтаря се всяка година и не само на Дунав мост при Русе.

"Големите опашки не са само лятно време, ако визираме границата с Гърция, тогава е най-голям интензитетът на трафика, но превозвачите и специално тежките автомобили, чакаме целогодишно. Август месец е такъв месец, който голяма част от заводите не работят и превозвачите почиват. Една идея е малко по-спокоен трафикът в момента, но сега изчакването е около 24 часа, което е убийствено много, което означава около 250 евро загуба на ден, за всеки един камион, който чака там", заяви Димитър Димитров от Камарата на автомобилните превозвачи в студиото на предаването "Директно".

По отношение на ремонта на Дунав мост, гостът подчерта, че това е един от най-натоварените пунктове, но проблемът не идва от самия мост.

"Изцяло ремонтът няма общо с граничния контрол. Пускането на фериботната връзка Русе - Гюргево ще бъде един повод да отиде някой да се потупа по рамото, но този ферибот няма да реши нищо. Целият проблем между Румъния и България е граничният контрол. Самият мост, макар и в ремонт, е много по-голям от броя автомобили, които минават в момента. Ограничението идва от граничния контрол", каза Димитров пред Bulgaria ON AIR.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

12

Анонимен

преди 1 месец

Визирам от Българският глагол визи.

11

ПуПуДейБъ +

преди 1 месец

Въздушно капков Шенген за колония БългЕрия срещу шепа грантове,ала бала и малко бейкроУ3...

10

Анонимен

преди 1 месец

Случайно да пуснат България в Шенген // дано никога НЕ я пуснат амин // ,, пак ще има огромни опашки от тирове,,.Бай *** си иска солунската митница ,келепиреца....

fallback